Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan mener i man lærer SEO bedst og hurtigst, gratis?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Top point til Michael for hans svar!

Jeg vil blot sige, at det er rigtig godt med en masse teori, men man ved intet før man selv har prøvet det af.

test, test og test!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

Jeg kan tilbyde dem at komme i et kursus i 5 trin.
Du modtager mails hvor der er en film som forklarer SEO meget godt.
Det er gratis.

Du modtager 5 mails, med 2 dages mellemrum mellem hver 

.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver lige en Yes til Mikael for hans indlæg!

Jes T

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Jeg ville nu starte med at lære HTML og CSS som første udgangspunkt,

Det er en forudsætning at man forstår hvad et site er opbygget af.

Herefter kan man så give sig i kast med div bøger og forummer om emnet.

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ralf Willers:

Jeg ville nu starte med at lære HTML og CSS som første udgangspunkt,

Det er en forudsætning at man forstår hvad et site er opbygget af.

Herefter kan man så give sig i kast med div bøger og forummer om emnet.

Ved ikke lige hvorfor du har fået minusstjerner, for du har på sin vis ret i at man bliver nød til at have noget kendskab til HTML når man vil have med SEO at gøre. ligesom man også bliver nød til at kende til så mange andre aspekter af SEO'ens verden.

SEO er jo ikke bare tekst, keywords og links :) det ved fx Jimi som selv mærkede at html kode og kendskab til dette har en fordel når vi snakker SEO.

Så selvfølgelig er det smart at kende til sådan noget også. ligesom at en webdesigner også bliver nød til at kende bare lidt til hvad der reelt set kan lade sig gøre når vi snakker programmering. Og en grafisk designer som designer en hjemmeside også bliver nød til at kende til web. og så videre.

Men til trådstarter, så har jeg ikke opskriften på at lærer det så hurtigt som muligt da jeg selv startede ud dengang der ikke var så mange informationer at hente, i hvert fald ikke i DK. Men viljen til at lærer om faget er nok det bedste, da man ikke lærer så meget hvis ikke man har den. Det tager jo tid at lærer og det er noget man skal tage stilling til om man vil bruge den tid, som Jimi skriver kommer det an på ambitionerne og så selvfølgelig test af det man læser eller hører da det langt fra er alt man læser på nettet eller hører hos andre der passer :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralf Willers:

Jeg ville nu starte med at lære HTML og CSS som første udgangspunkt,

Det er en forudsætning at man forstår hvad et site er opbygget af.

Herefter kan man så give sig i kast med div bøger og forummer om emnet.

Jeg har givet plus stjerne

For google går op i hastighed på siden

Titler står  korrekte på siden

At sine ønsker kan lade sig gøre på sin siden , jeg bruger ikke time vis på at spørge alle mulig og får 10 svar og  9 af dem siger det ikke kan lade sig gøre , dog nummer 10 siger kan lade sig ,

Efter 1 måneden er denne udvikler ikke kommet langt og rykker om det snart er færdig ,kun om en dag, der skal bare lige betales lidt penge hurtigt ,jeg spørger om de kan vise noget, dette kan de ej , så må havde troet på de 9 første end på den sidste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jeg har givet plus stjerne

For google går op i hastighed på siden

Titler står  korrekte på siden

At sine ønsker kan lade sig gøre på sin siden , jeg bruger ikke time vis på at spørge alle mulig og får 10 svar og  9 af dem siger det ikke kan lade sig gøre , dog nummer 10 siger kan lade sig ,

Efter 1 måneden er denne udvikler ikke kommet langt og rykker om det snart er færdig ,kun om en dag, der skal bare lige betales lidt penge hurtigt ,jeg spørger om de kan vise noget, dette kan de ej , så må havde troet på de 9 første end på den sidste

Jeg forstår ikke helt dit svar, men jeg ved godt at du har mødt nogle udviklere som reelt set ikke har kunne det de siger de kan, og det er jo surt. Men jeg har samtidig også set her på amino at du springer hurtigt til dem som tilbyder noget meget billigt, hvilket nok kunne være en del af svaret på hvorfor du ender i den situation. Jeg siger ikke at alle som er billige ikke kan så meget, jeg siger bare at går man efter det billige, får man tit også det man betaler for.

Jeg selv har endnu ikke (i de 15 år jeg har lavet hjemmesider) sagt til en kunde at det ikke kan lade sig gøre, for i grunden kan alt lade sig gøre det er kun min viden (og selvfølgelig kundens budget) som kan sætte en stopper for at det kan lade sig gøre. Og det er jo også kun viden og kundens budget som for andre udviklere kan sætte en stopper for det kan lade sig gøre. Og viden koster jo penge, det kan man ikke komme uden om.

Selvfølgelig er der nok nogle ting som ikke kan lade sig gøre, men jeg har endnu ikke mødt det på min vej.

ved godt ovenstående er en udspringer, så Mikael hvis dette emne skal diskuteres nærmere kan du evt. sende en PB.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hirtshals
Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Goleaseit Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Learning by doing er helt klart den bedste måde at lærer SEO, på den måde får du også nogle referencer, hvis du ønsker at arbejde med SEO for andre. 

Start med at søge på google efter SEO, og derefter opret en wordpress side, hvor du kan implementere alle de seo teknikker du læser om på din egen hjemmeside. :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)