Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker en partner/samarbejdspartner i mit firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har et meget enkelt spørgsmål.

Jeg er indehaver af en enkeltmandsvirksomhed, og det er efterhånden ved at være lidt ensomt og også ideløst, så derfor har jeg en plan om at finde den perfekte samarbejdspartner til min virksomhed, men hvordan gør jeg. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I der har samarbejdspartnere har fundet jeres.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla

Jeg havde det på nøjagtigt samme måde, da jeg oprindelig kom på Amino - og det er lidt af en jungle. Først og fremmest er der megamange nitter. De skriver at de er interesserede, du sender dem ide og forretningsplan - og hører INTET. Dette har jeg prøvet ca. 10 gange - og jeg er ret sikker på at Den ene var en genganger. Det gad jeg godt at det blev sværere. For det er jo alle der kan komme til - og det giver også frit spil for landsbytosserne. Så søgte jeg på opgaver og på debat - og det er på debatsiderne at man kan være heldig - MEGET heldig. 

Dernæst er der at få opgaver - på freelancer ville jeg hellere spille lotto end søge på jobs for det er helt vildt umuligt. Dårlige jobbeskrivelser, ingen tilbagemelding - og virker ret uprofessionelt.

Så jeg har fundet en potentiel partner til mit eventfirma på den blå avis - ja man skal tænke ud af boksen. 

Jeg var inde og læse om dit koncept og det så fedt ud - kunne være godt i storbyer generelt:)

Håber du finder en god partner.

Dbh Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)