Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CTO søges med erfaring indenfor Appudvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stiftet en virksomhed, hvor vi sælger skræddersyede apps til sundhedsinstitutioner herunder kommuner, hospitaler, lægefaglige selskaber mv.

Jeg står med et helt unikt produkt, som tilmed har stort internatiaonel marked, og som mange viser stor interesse for. Produktet er allerede i test og første kunde er i hus. 

Dog mangler virksomheden kompetencer til at fører den videre. 

Derfor leder jeg en eller flere personer, som kunne være interesseret i at hjælpe sådan en virksomhed med at tage det næste store skidt. 

Hvis du kunne være interesseret i dette eller har nogle i dit netværk, som kunne være interessante at snakke med, vil jeg meget gerne hører fra dig. 

Mvh Sarah Munkholm

MyMedCards

Se evt. mere på mymedcards.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sarah

Det ser spændende ud, jeg har lige være ikke kigge på Linkedin og jeres side også, og måske kan jeg hjælpe jer her.

Det er jo en speciel branche i er indefor, ihvertfald i relation til Software projekter.

Her mener at der er jo store krav, til validering af sådanne systemer, vi taler vel her om at jeres app, og for den sags skyld, løsning generelt skal kunne GxP valideres, med alle de krav der følger med her - er det korrekt forstået ?

Jeg ved godt at man som APP Udvikler, selv som dygtig app udvikler mener at man leverer kvalitet - men i jeres verden er der jo generelt en anden opfattelse af dette begreb - og med god grund - her kan det jo ikke nytte noget at vi prøver at skubbe noget i produktion og ser hvordan det går - jeg mener får personalet forkert information kan det jo potentielt koste patienten livet.

Anyway, så velkommen til at give mig et kald på 3053 1351, jeg kan selvfølgelig også lige prøve at fange dig på mandag

Vi snakkes

//Morten

Fra Gentofte
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Fra  TriGemini Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,

Du skal være velkommen til at hive fat i mig, måske vi kan finde ud af noget.  Læs evt. mere på min LinkedIn profil: http://www.linkedin.com/in/trigemini eller på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen,

Henrik Brinch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)