Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med ambitioner til opstart af konsulent firma indenfor produktion/maskinudvikling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg er interesseret i er at starte en virksomhed som kan tilbyde alt fra de mindre til de helt store virksomheder. vores ydelser inden for maskin-udvikling..

det vil sige, udvikling af nye produkter og maskiner

ændring eller optimering af eksisterende maskiner eller produktionsanlæg

indtegning af eksisterende produkter eller lignede.  evt fra gamle 2D tegninger til 3D modeller 

Samt hvad der ellers kan være af forefaldende arbejde inden for den sektor.

ovenforstående er mine opstarts ambitioner.

på sigt ser jeg gerne mulighed for at få et mindre maskinværksted stablet op, med mulighed for at kunne tilbyde kunder, at udfærdige komplette prototyper. opbygning af maskiner samt produktion af mindre serier af produkter.

mine planer er at virksomheden startes op med et minimum af kapital indskydelse fra starten, og at virksomheden skal kunne udvikle sig ud fra egne midler.

min baggrund er at jeg er uddannet produktions teknolog med off-shore som speciale linje. det vil sige at det er konstruktions og el tekniske fag som hovedfag

Den person jeg søger forestiller jeg mig har nogle af disse kvalifikationer

Erfaring og eller uddannelse inden for området (teknisk designer/industriteknikker/produktionsteknolog/ingeniør/ eller lign.)

Har sælgergen. at du kan sælge virksomheden til nye potentielle kunder. få dem overbevist om hvorfor de netop skal bruge os

En god teknisk forståelse. 

Har masser af gode ideer. 

Et af de punkter som jeg mener virksomheden skal markedsføre sig på er ordsproget "less is more". da jeg mener vi hele tiden skal have den tanke i baghovedet sådan så at emnerne bliver designet på en så simpelt som muligt måde, og derfor også vil være billigere for kunden at få produceret.

alt dette jeg har skrevet op her er naturligvis kun min forestilling så jeg er helt åben overfor andre ideer.

jeg er bosiddende i jylland mellem Esbjerg og Kolding og jeg mener at en evt partner bør bo inden for en radius af ca 100 km for at gøre det hele praktisk muligt i starten.

jeg har mulighed for at der kan oprettes både kontorfacililteter samt værksted ved mig til opstart hvis der findes enighed om dette.

jeg har et forholdsvis stort netværk at trække på inden for området, både med hensyn til udviklingen af nye produkter samt til at kunne få produceret emner

hvis du mener dette kunne lyde som noget du har lyst til at engagere dig i eller har lyst til at høre mere om så bare kontakt mig.

Jeg kan kontaktes på mail. Danny_knudsen@hotmail.com

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)