Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer med IME Mini MBA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er på udkig efter en solid mini mba og jeg er af flere blevet frarådet Probana, da den ikke lever op til hvad man kunne forvente af en sådan.

Jeg har kigget på IME mini mba og vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den.

Klaus

Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg kender ikke IME mini-MBA, men kan varmt anbefale AVT's mini-MBA. Den er baseret på en del case-studier og mere hands-on diskussioner og øvelser end mit indtryk er nogle af de andre mimi-MBA'er. Det er dejligt at lære baseret på virkelige firmaer og historier end bare terorier.

Et enkelt af kurserne var desuden e-learning, der gjorde det lidt mere flesibelt, men stadig utrolig lærerigt, fordi du blev sat i forskellige situationer, hvor du skulle tage stilling til diverse ledelsesmæssige udfordringer.

Desuden var det fantastisk at vi var en blandet flok af kursister fra forskellige brancher og med forskellig grad af erfaring. Tilsammen giver det en spændende dynamik og gode diskussioner på holdet.

AVT's mini-MBA er internationalt anerkendt og hvis man senere får lyst til at udvide med fx CBA eller fuld MBA er der enkelte kurser du "slipper for" ved allerede at have taget mini-MBA'en.

Håber du finder hvad du søger.

Hilsen Helle

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus

Her har du det nyeste skud på stammen: Aros Mini MBA - udviklet sammen med professor Steen Hildebrandt. Mini MBA'en lægger vægt på en meget stærk faglighed.

VH

Anders

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor en mini MBA? Eller sagt på en anden måde - hvad ønsker du at opnå?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)