Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tabeller i wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par wordpress sites, hvor jeg godt kunne tænke mig at kunne indsætte tabeller lige som i word. Jeg har installeret diverse, som jeg har læst om, b.la. TinyMCE Advanced, TinyMCE Excerpt mf. men der er ingen af dem der giver mig mulighed for at indsætte tabeller.

Er der nogen der kan hjælpe her?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to muligheder:

1) Skift til "HTML" og lav det der. Du kan læse lidt om HTML her. Kort sagt skal du bare have fat i: <table><tr><td>INDHOLD</td><td>INDHOLD</td></tr></table>

2) Brug WP-Table, som kan hentes her.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

TinyMCE Advanced giver dig mulighed for at indsætte tabeller.

Du skal først gå til Indstillinger i WordPress og der vælger du punktet TinyMCE Advanced. Her kan du så tilpasse din værktøjslinie i WordPress, ved at du trækker Tabel knapperne op på din værktøjslinie og trykker Save changes.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har styr på HTML, men det var lige så meget for at kunne inst. det til kommende kunder.

WP-Table har jeg også prøvet uden held :o)

Men tak for det. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kigge med

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Bendixen:

TinyMCE Advanced giver dig mulighed for at indsætte tabeller.

Du skal først gå til Indstillinger i WordPress og der vælger du punktet TinyMCE Advanced. Her kan du så tilpasse din værktøjslinie i WordPress, ved at du trækker Tabel knapperne op på din værktøjslinie og trykker Save changes.

TAK. Sikke en klaphat man kan være, ikke at tjekke sådan noget. ;-)

Tusind tak for det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)