Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger CPA samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Tak for mange gode indlæg.

Jeg søger gode CPA samarbejdspartnere til markedsføring af Femalefirst.dk, og tænkte at dette måtte være stedet at søge?

Håber at høre fra jer?

Bedste hilsner,

Andreas

//Femalefirst

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor opretter du ikke kampagner ved de forskellige affiliatenetværk?

Der kan du komme billigt igang og kun betale CPA...

Så kan alle deres brugere markedsføre dine produkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil forslå jer at kigge på de forskellige netværk der er i Danmark her ring og snak med nogle stykker og se hvad de mener de kan levere af trafik/salg.

Det vil give mest mening at i betaler en procentdel af indkøbskurven, så tjener affiliate og netværk mere ved store salg og derved vil de have mere lyst til at promovere jer.

Bed om at få tilbud på lavere split/override til netværket hvis i går solo med dem og se hvad de mener de kan levere - Sørg for at sætte nogle mål op, sådan at hvis netværket ikke kan levere, så kan du skifte netværk uden at bryde aftalen.

Hvis nogle andre spørgsmål så er du velkommen til at smide en PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

femalefirst:

Hej Amino'er

Tak for mange gode indlæg.

Jeg søger gode CPA samarbejdspartnere til markedsføring af Femalefirst.dk, og tænkte at dette måtte være stedet at søge?

Håber at høre fra jer?

Bedste hilsner,

Andreas

//Femalefirst

 

Få dig oprettet hos nogle netværk, så kigger vi på det Yes

 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen, for de mange gode råd! Vender tilbage til jer der har skrevet privat!

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Femalefirst,

Vi kan være behjælpelig på mange områder, og CPA kampagner er vi altid klar på og har en database på omkring 30 mill. forbrugere spredt rundt i hele verden, dog kan jeg oplyse at vi har omkring 785.000 danske forbrugere i alderen 18 år til 67 år ALLE bruger i dag kredit kort, så jeg vil mene at vi kunne lave nogle gode CPA kampagner , ligeså vil jeg oplyse vi har omkring 700.000 Svenske forbruger og lidt flere i Norge, hvis din markedsføring strækker sig så langt.

du kan fange mig på tlf 88707155 eller skrive til mig på michael@iamsolutions.eu

med venlig hilsen

Michael schack Linnemann CEO

www.iamsolutions.eu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)