Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en host stilles til erstatning for en hel dags nedetid?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jf. http://blog.powerhosting.dk/2010/12/problmer-med-server-prod2.html har de modtaget ca. 350 opkald og ca. 400 mails, og med en support bemanding på måske 1-2 mand har det givet været en umulig opgave at nå at tage alle kald.

På linket skriver de også at de har lært et par ting til næste gang, tillader mig at citere

  • Det dyreste og hurtigste isenkram er ikke altid det bedste
  • rsync er altid langsommere end man regner med
  • gigabit netværk var en god investering
  • De nyeste og hurtigste filsystemer er ikke altid de bedste
  • Ekstra isenkram skal være i datacenteret istedet for på skrivebordet
  • Kommunikationen skal forbedres, twitter etc. ?
  • TTL skal sænkes, 30 secs. ?
  • Over time, shit will happen
  • 250 kunder / server er måske i overkanten
  • Søvn er overvurderet.

Jeg er sikker på alle fra Powerhosting har gjort hvad de kunne, og mon ikke nedetiden med ovenstående in mente bliver kortere næste gang uheldet er ude :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - Jeg syntes  det er herligt med den slags selv ironi, det bidrager i min optik, positivt til hele historien!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)