Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lavet en fejl - hvad gør jeg nu?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget, som ik hænger sammen...

Du brokker dig her over din nye hjemmeside, og mener der er mangler, men du roser webfirmaet, som har lavet den. Det står der i hvertfald på deres side...

Og du siger endda at kommunikationen er i top, men hvorfor så dette indlægAmino? Burde du ik kommunikere med webfirmaet om problemet før du evt opretter en klage tråd herinde?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakket med dem der har lavet siden i dag. og jeg har været glad for deres service.

Men jeg er ikke tilfreds med hjemmesiden.

Men denne tråd er slut, da jeg har fået afklaret det med der har lavet hjemmesiden.

 

Tak for svarene alle sammen! - Det har været meget brugbart!

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Jeg snakket med dem der har lavet siden i dag. og jeg har været glad for deres service.

Men jeg er ikke tilfreds med hjemmesiden.

Men denne tråd er slut, da jeg har fået afklaret det med der har lavet hjemmesiden.

 

Tak for svarene alle sammen! - Det har været meget brugbart!

Mvh Tobias.

Du ligner lidt meget mig, jeg er også sådan en person der tit, er tilfreds bare de er venlig og derfor begynder jeg et samarbejde, jeg glemmer dog at tænke mig om det vigtigste er at få  en hjemmesiden der fungere og ikke en man kan snakke samme med og have et social godt med en, for venligt ord og snak kan være hyggeligt , med det får man ikke en god hjemmeside af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Hehe ja, det er sku noget lort.

men jeg må prøve at få det bedste ud af det nu, nu hvor jeg har betalt.

Jeg har ingen udgifter næste år, kun til udgifter til webhosting. men skal ikke have lavet noget stort på hjemmesiden, så overskud burde ikke være noget problem at skabe næste år.

hvis jeg fx bare får 2.000 kr. ind i reklameindtægter har jeg jo sådan set overskud.

eller er det mig der er helt gal på den?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Du ligner lidt meget mig, jeg er også sådan en person der tit, er tilfreds bare de er venlig og derfor begynder jeg et samarbejde, jeg glemmer dog at tænke mig om det vigtigste er at få  en hjemmesiden der fungere og ikke en man kan snakke samme med og have et social godt med en, for venligt ord og snak kan være hyggeligt , med det får man ikke en god hjemmeside af

Det kender jeg godt... Jeg havde et godt samarbejde med danaweb frem til at jeg havde betalt den første regning...

Så skulle de havde 3-6000 for hver ting, der skulle laves yderligere... Ikke nok med at man betalte 1000 kr plus moms om måneden, og det skulle så være incl. alt, da jeg snakkede med sælgeren, da jeg skrev under... Men de skal have 4000 kr. for at lave en opdatering af deres admin. modul.

Jeg ser frem til at jeg er ude af den aftale til sommer...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)