Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost min hjemme side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

 

Som overskrift siger ville jeg gerne boost min sige, og har jeg lige været inde på et kursus med seo, hvor at ham som snakke om det sagde man kunne bruge en ting til at tag alt code og slette alle mellemrum osv eks som google hvor hvis man kigge i deres kildekode kan man se det ikke flyde det store men er bare smække sammen

 

Nogle der ved hvordan eller hvad man bruger til at gøre det ?

 

Tak på forhånd :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar det hjælp :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt, jeg vil senere i dag ligge et værktøj ud på min hjemmeside som man kan bruge til at fjerne unødig whitespace og kode fra sin HTML og CSS. Men det er selvfølgelig ikke det samme som det at man bygger det ind på hjemmesiden så hjemmesiden dynamisk tager sig af det at fjerne unødig kode. på samme måde som jeg faktisk har gjort i mit SEO CMS.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er værktøjet klar. Folk må selvfølgelig gerne teste det på alle leder og kanter, og komme med feedback på PB eller mail hvis de lyster.

Værktøjet fjerner al unødig HTML/CSS kode.

Men her er adgangen til værktøjet som er en del af det man bør gøre når man vil gøre sin hjemmeside hurtigere

Håber folk kan bruge det og være med til at forbedre det ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)