Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intro til video

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

- Nogle som kender et godt program til at lave en intro til en video, så den bliver rigtig fed og god :)? 

 

- Må gerne være gratis.

- Ellers ikke koste for meget vi snakker 0-200..

 

- Mads

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Hvis du vil lave en god video er det ikke, programmet eller for den sags skyld kameraet der gør arbejdet for dig.  At lave god video, er et håndværk, som så meget andet. 

Hvis du vil lave video til præsentation af din virksomhed, skal du sørge for at det bliver godt, ellers kan videoen have den stik modsatte effekt. Hvis videoen virker amatøragtig, vil seerne tænke det samme om dig og din virksomhed. 


Men til dit spørgsmål, så kan man mig bekendt ikke få noget, hvor det kommer til at ligne mere end hjemmevideo til 200. 
Addobe Premiere pro er et semiprofessionelt program, det koster 8.000 incl. moms. Der findes også okay hjemmevideoprogrammer eks. Pinnacle. Dog statig over dit budget


Hvad er det du skal have lavet? Vi laver videoer for virksomheder til rigtig gode priser. Det kunne jo være at det var noget for dig. 

 

 

/Anders

 

 

 

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

En intro til nogle serier.. Du ved ligesom når tv midtvest eller de andre der du ved, de kommer med forskellige serier..

 

- Mads

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså en slags trailer for noget? Et sammenklip af højdepunkter, med en voiceover på. 

Hvad skal det bruges til, denne intro?

 

/Anders

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey mads tag lige et kig her

ellers så kan du jo altid bare sende mig råfilerne, så skal jeg nok redigere det.

Uden beregning self.

 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikita

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)