Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den ultimative søgmaskine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde i hvert fald i deres sted valgt at dele skærmen vandret for at maksimere antallet af annonce-visninger.

Hvad angår gobooking.dk var det måske en ide at fjerne URLer i søgeresultaterne? De tager unødigt meget fokus fra beskrivelsen.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhm, måske bare en personal opinion. Men... Den ultimative søgemaskine giver mine freelance sider top placeringer over det hele :)

 

Ej spøg til side, den bedste må være den der giver mig de mest relevante resultater baseret på min søgning. Og i *de fleste tilfælde* gør Google det også. Dog ranker de Jquery.com lige rigelig højt for mig når jeg søger efter en Jquery løsning til en eller anden komplex opgave.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Ej spøg til side, den bedste må være den der giver mig de mest relevante resultater baseret på min søgning. Og i *de fleste tilfælde* gør Google det også. Dog ranker de Jquery.com lige rigelig højt for mig når jeg søger efter en Jquery løsning til en eller anden komplex opgave.

Det er jo desværre forståeligt at deres algoritmer går ind og viser dokumentationen fra den originale kilde :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Det er jo desværre forståeligt at deres algoritmer går ind og viser dokumentationen fra den originale kilde :-)

Korrekt - men nogle gange er JQuery's løsninger nyttesløse :D

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Korrekt - men nogle gange er JQuery's løsninger nyttesløse :D

Som programmør vil jeg give dig ret :-)
Men igen - programmører har også ofte lettere ved at finde det de leder efter på nettet end den almene bruger har, så jeg ser det ikke specielt som noget last.

Fortsat god Fredag Tom!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)