Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal meta keywords være sætninger ligesom ad-words søgeord?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som titlen lyder, skal man skrive ens meta tags til keywords f.eks. sushi, aarhus, take-away, udbringning eller er det bedre med sushi aarhus, sushi take-away, sushi udbringning?

Håber nogle kan svare mig på dette :)

God torsdag.

Madsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar.

Du behøver ikke fokuserer så meget på Meta Keywords, da det er de færeste søgemaskiner som tager brug af dem. Og Google bruger dem slet ikke.

Bruger du dem, giver du i stedet dine konkurrenter muligheden for at se hvilke ord du fokuserer på.

Så lad endelig være med at bruge for meget tid på de ord, men fokuser på din title, din metabeskrivelse (til salg), indholdet og keyword links internt og eksternt.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om meta-keywords... De vægter stort set ikke i Google.. Dine konkurrenter bruger dem til at se, hvilke nøgleord du har på din side, og kan bruge det til inspiration til at udkonkurrere dig. Hvis du endelig bruger tid på meta-keywords, så skriv kun nogle få ord.

Hav i stedet fokus på en god meta-description og meta-title (de vægter ikke din Google placering, men de øger måske din CTR = Altså du får flere der klikker på din annonce når de ser den...)

Dbh. Yngvi

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt.

Lige pt. har jeg sql til at indsætte en short_description på max 160 tegn i meta description men den short_description bliver også udskrevet når man søger på min side. Mon det bliver til duplicate content når der både er short_description i meta description og i en <p> i selve body... hmm. Tror at jeg vil ind i databasen og lave to former for short_description, en til body og en til head. Medmindre at det ikke bliver duplicate content?

Jeg har virkelig fået meget hjælp til seo herinde på amino og værdsætter det meget :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg regner med at dine søgeresultatsider ikke bliver indekseret, altså at du har sat et noindex robots metatag på, og dermed skabes der heller ikke Duplicate Content.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, liiiige præcist Kim, havde da aldrig tænkt på at man sætter en nofollow i meta tags på de sider hvor man allerede har udskrevet databasen en gang :) Smart og tak for det råd.
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætter Madsen:
Ja, liiiige præcist Kim, havde da aldrig tænkt på at man sætter en nofollow i meta tags på de sider hvor man allerede har udskrevet databasen en gang :) Smart og tak for det råd.

Ikke nofollow, men noindex

Man gør det især på søgeresultatsider, fordi den type sider kan generere et ubegrænset antal sider som jo i grunden ligner hinanden eksakt hvad indhold angår, og hos Google er det så bare rod og fyld som de egentlig ikke gider have i deres indeks.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)