Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Valg af webshop Hej hvad vil i anbefale at jeg sætter op som webshop? Joomla+virtuemart?,magento commerce? Eller et tredje? Den skal kunne sende order til email dette er meget vigtigt. Det er til et restaurant så der vil komme en del order skal sætte den til og at udskrive automatisk så snart der er order , hvilket løsning vil i anbefale til dette.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke den store betydning, da alle webshops i dag faktisk har muligheden for at sende mails når ordren er modtaget.....

Oscommerce, ZenCart, VirtueMart (joomla), etc.

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvrdan aktivere jeg det i virtuemart? Kan ikke finde det har sat det op?
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utrolig svært at vejlede om valg af webshop, da det rette valg i sandhed afgøres af behov.

Set med "SEO-øjne" er de fleste systemer blevet arbejdsvillige, men skal jeg pege på en konkret udbyder, vil DanDomain være en fornuftig mulighed.

Alle CMS systemer har deres begrænsninger både når det kommer til funktionner og design, så jeg vil umiddelbart undlade at gå dybere end i det, end at påpege at DanDomain er søgemaskinevenligt og særdeles nemt at "tracke" i, hvilket for begges vedkommende er en absolut styrke, når det kommer til at opnå grønne tal og have overblik over effekten af eventuelle markedsføringsinvesteringer.

Men igen, det er en smagssag, så alle svar vil nok være en anelse subjektive.

Mange hilsner,

Mathias

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer også an på, om du vil leje eller eje. Selv foretrækker jeg at eje webshoppen, og derfor har jeg valgt en open source løsning så jeg kan tilpasse det nøjagtigt som jeg har lyst til. Godt nok er det lidt dyrere, men man er meget mere fleksibel. - Og på længere sigt kan det godt betale sig, hvis man er god til at lave forretning.

Personligt har jeg erfaring med osCommerce og Magento hvor jeg må sige, at Magento er mindst brugervenligt (hvis man ikke kan finde ud af programmering), men er langt mere fleksibelt og i sin helhed meget bedre (pga. dens extensions). Jeg synes også magento begynder at være godt med SEO mæssigt, så derfor vil min anbefaling klart være at du holder fokus på at lave en Magentowebshop.

Når du har fundet en til at lave det for dig, vil jeg så klart anbefale dig at bruge magentohotel. De har en fantastisk service. Find en programmør gennem www.vworker.com el. lign. Der er det billigt.

Dbh. Yngvi

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Med min løsning kan nybestilte ordrer automatisk blive modtaget og udskrevet via Butiksmanager vha. en speciel service. Du kan læse mere hvordan på 'Spørgsmål & svar'-siden. I min demoshop er servicen på forhånd ikke opsat til at køre. Du kan evt. kigge lidt på service-statusen i 'Ordre->Datoordre->Ordremodtagelsesservice'-fanebladet. Du kan trykke på 'Genstart'-knappen og se, om servicen kan starte i din PC.

Du kan oprette en ny butik, afprøve den og se, hvordan det virker. 

Du skal have en hjemmeside/et domæne for at kunne benytte mit system og din webshop leveres som en webadresse, som på en eller anden måde bliver lagt ind på din hjemmeside.

Chuuuuu

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

PrestaShop = Noget der virker + Det er det du siger.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MNTemplates.com:

PrestaShop = Noget der virker + Det er det du siger.

 

Kan kun tilslutte mig overstående. Rigtig fin løsning!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)