Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt alternativ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et godt alternativ til PBS, NETS eller Teller, hvad nu end det kalder sig selv for tiden?

 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker selvfølgelig ikke på paypal.

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det ville hjælpe dig at beskrive lidt mere hvad det skal bruges til, så kan det være folk har specifikke ideer.

Har du prøvet noget så nærliggende som at tale med en bank eller to om mulighederne?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er indløsningsaftaler for at modtage betalinger online kan du idag også lave aftaler med

SEB Bank / Euroline og Swedbank Card Services

Dog har PBS/NETS eneret på Dankort, så de er i praksis mest anvendlige hvis du vil modtage internationale betalinger eller er blevet afvist af PBS. <

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Jeg regner også med at det er indløsning af betalingskort på internettet du mener. Der findes (heldigvis) andre alternativer end PBS/Teller. Som beskrevet ovenfor, er disse bl.a. Euroline eller Swedbank og dem beskriver vi lidt mere om her:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/swedbank.asp

- http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Hvor kommer dine kunder fra?

Hvis du primært har betalinger fra Danmark, vil en kombination af PBS og fx. Euroline være den billigste løsning for dig. Hvis du vil undgå PBS helt kan du også det, da andre indløsere også giver dig mulighed for at modtage alle de internationale kort og bl.a. sagtens kan modtage Visa/Dankortet, så du er også fint dækket ind overfor dine danske kunder. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas..

Jeg har en stor del af mine kunder som betaler med VISA electron... Desuden er alle mine kunder fra Danmark.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

moneybookers er også en stor spiller i det europæiske marked, og deres priser er fornuftige. Desværre tilbød de ikke abonnementsbetalinger, uden at kunden skulle registrere sig i deres system, så vi måtte afslå og gå med Euroline og Epay i stedet for ;).

 

Men som der er blevet sagt, har man mange danske kunder, så er PBS jo næsten ikke at komme udenom, desværre, for deres priser lugt langt væk af den monopol de har.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)