Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vinde over kæresten:D

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver en forretningsplan med eget navn og en handlingsplan for dig selv (og kun dig) vil jeg sige du skal skrive "Jeg".

Dbh.

Nikolaj Lolk Fuglsang

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Manageren:

Hun for "jeg", da det er mig der skal bære fanen fremmad, som hun siger...

Ja men det er ikke sikkert en investor ser det på samme måde. Det afhænger af flere faktorer; produktet, idéen, fremtiden, investoren og beløbsstørrelse.

Investorer ser ofte på risikoen og hvem der er det bærende element. Når man holder møde med en investor, så ved vedkommende allerede, oftest, hvad drivkraften bagved er. Derfor er det vigtigt at "sælge" budskabet om at man som person fremadrettet godt kan undværes, underforstået det er store beløb der snakkes om.

Hvis der er tale om mindre beløb, 0-200.000 så ville jeg nok bruge jeg for at signalere min troværdighed og mit engagement. Hvis det er beløb på 500.000+ så ville jeg nok bruge man, hvis det indeholder ansættelse af nøglemedarbejdere til visse funktioner.

Men vigtigst af alt, gå med din mavefornemmelse, det er dig der skal være tryg ved præsentationen og ikke din kæreste, så hvis du mentalt er indøvet i "man" så skal du ikke lægge om til "jeg" - den usikkerhed vil være at spore med det samme. Og hvis du ikke skal læse op fra planen, så vil din hjerne sige "man" og det vil komme ud af munden, når det er i den kontekst planen er skrevet.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

hej

man må aldrig lade kvinde bestemme og blande sig i foretning.....kvinder hører med til gryder og ikke foretning ;)

K.h Lina Lokaldistribution.dk

Og man skal ALDRIG have en kvinde som ikke betaler 50% med ud at kigge på hus, for hvis hun kan lide det, så er det indrettet inden det åbne hus er overstået. Det kan blive dyre lærepenge Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg sige "jeg", da det gør det mere personligt. Det er dog vigtigt at kende din idé/produktet for at give et mere korrekt svar. Send den på fokus@mail.telenor.dk - og jeg skal give mit besyv med.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Umiddelbart vil jeg sige "jeg", da det gør det mere personligt. Det er dog vigtigt at kende din idé/produktet for at give et mere korrekt svar. Send den på fokus@mail.telenor.dk - og jeg skal give mit besyv med.

Michael

hehe - så du kan få en gratis forretnignsplan og en idé Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv! Nu afslørede du mig... (til Manageren: jeg har rigelig af projekter selv, så det skal du ikke frygte)

Michael

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev til ejeren, da finansieringsbehovet er af sådan størelse at det virkede mest professionelt. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, held og lykke.

Michael

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)