Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil dette kunne skade min SEO?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen!

 

Jeg har fået et tilbud fra en anden person som har nogle prissammenligningssider, hvor han tjener penge via affiliate, og har en ret god pagerank på hans sider (bedre end mine).

 

Nu vil jeg naturligvis ikke oplyse hans sider, men han har en side med pagerank 4 og en på pagerank 6, og min blog ligger blot på pagerank 3, så jeg tænker om det kan skade min side? Nu har indholdet rimelig relevans - han skriver om mobiltelefoner og jeg skriver også om mobiltelefoner, men også meget andet.

 

Tror i dette vil kunne skade min SEO, og vil det være dumt at satse på det, for at tjene lidt penge eller tror i godt det vil kunne gå an?

 

Tak på forhånd!

 

Mvh,

Daniel Lomholt 

 

 

 

 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Lomholt:

Hejsa allesammen!

 

Jeg har fået et tilbud fra en anden person som har nogle prissammenligningssider, hvor han tjener penge via affiliate, og har en ret god pagerank på hans sider (bedre end mine).

 

Nu vil jeg naturligvis ikke oplyse hans sider, men han har en side med pagerank 4 og en på pagerank 6, og min blog ligger blot på pagerank 3, så jeg tænker om det kan skade min side? Nu har indholdet rimelig relevans - han skriver om mobiltelefoner og jeg skriver også om mobiltelefoner, men også meget andet.

 

Tror i dette vil kunne skade min SEO, og vil det være dumt at satse på det, for at tjene lidt penge eller tror i godt det vil kunne gå an?

 

Tak på forhånd!

 

Mvh,

Daniel Lomholt 

 

 

 

Seriøst, er der nogen grund til at fortælle Google præcis hvad du har tænkt dig? De læser altså med her.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du får noget værdi af det, kommer vel an på om de har nofollow-links?

Dbh. Yngvi

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det ville gøre det lettere at få et svar, hvis du beskrev hvad tilbudet gik ud på?

Og glem pagerank, det er ikke det seo går ud på!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er oldnordisk

Pagerank er GUD i mine øjne :P Men jeg er også gammel i gårde.

Jeg kan derfor ikke se at et inbound link fra en side der falder i DIN kategori kan skade din PR med mindre den er væsentlig lavere eller/og er en linkfarm side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart burde det kun være en fordel, da alt Google "ønsker," er at belønne relevans. Det er basal viden, at links fra nogle domæner kan skade andre, men vi (mine fagkollegaer og jeg selv) kan dårligt vurdere noget uden at kunne se nærmere på siderne. Alle kan i bund og grund linke til dine sider, så som sådan behøver du ikke være bekymret, men blot være underlagt en grundlæggende påpasselighed, hvilket du jo også tydeligvis er, eftersom du opretter denne tråd. Smile

Så ønsker du vores blikke skal være skarpere, behøver vi mere at betragte ud fra.

Mange hilsner,

Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)