Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guava & MM Medier bliver et.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sød musik er opstået. Guava og MM Medier bliver i fremtiden et netværk under Guava. Citat fra mail:

I august måned 2010 valgte Guava Media A/S at overgå til en ny teknisk netværksplatform for at tilgodese de nye trends og krav i affiliatemarkedet i Skandinavien, og for dermed at stå godt rustet til de fremtidige udfordringer. Skiftet har givet både vores kunder og jer som publishere helt nye muligheder for yderligere vækst igennem skræddersyede kampagneløsninger. Blandt de nye tekniske muligheder, som platformen stiller til rådighed kan blandt andet nævnes 3. parts tracking pixels, Adpools og nye muligheder for revenue sharekampagner.
Guava Media indeholder også de kampagnetyper der tidligere kun fandtes i MM Medier, og den nye platform betyder derfor en stor administrativ lettelse for jer, da I fremadrettet kun vil have et login, hvor I nu i en arbejdsgang kan vælge blandt alle vore attraktive kampagner. Vi har derfor besluttet, at tiden er inde til at sige farvel til den gamle MM Medier platform og samle alle kampagnerne i Guava Media i det nye forbedrede affiliate system.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke brugt dem i et par år, men så vidt jeg husker, så var kampagnerne også næsten de samme begge steder til sidst.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at fjerne alle mmmedier links og smid dem fra Guava på.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være at man skulle tage et lille kig på dem igen og se om der er nogle gode unikke kampanger.

Jeg prøvede kun kort begge netværk for snart 2 år siden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

 

Du er meget velkommen til at oprette dig hos os på: http://guavamedia.com/Webmaster.aspx

Så skal jeg sikre at du bliver godkendt i systemet. 

Ellers er alle meget velkommen til at sende feedback på vores nye publisher interface, system eller lignende, så vi hos Guava Media kan blive et endnu bedre affiliate netværk

 

Mvh

Kasper Krog

Publisher Director

kasper.krog@guava.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Krog:

Hej Dennis

 

Du er meget velkommen til at oprette dig hos os på: http://guavamedia.com/Webmaster.aspx

Så skal jeg sikre at du bliver godkendt i systemet. 

Ellers er alle meget velkommen til at sende feedback på vores nye publisher interface, system eller lignende, så vi hos Guava Media kan blive et endnu bedre affiliate netværk

 

Mvh

Kasper Krog

Publisher Director

kasper.krog@guava.com 

Jeg har skam allerede tilmeldt mig i går aftes Yes Mangler bare en godkendelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)