Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Enterprise

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi er 3 friske elever fra Århus Købmandsskole som vil deltage i Young Enterprise

Vi har valgt at beskrive vores idé således:

Vi vil lave et online gave booking system som skal gøre det nemmere for netop dig at finde den perfekte gave, og ikke mindst huske dagen! Det betyder helt konkret for dig, at det eneste du skal er at gå ind på vores hjemmeside når du har lyst og booke lige præcis den gave til den dag du skal bruge, kort sagt - Keepon loving. 

Vi står i en situation hvor vi skal bruge,  nogle leverandørere af gaver til vores service, så hvis du har en webshop og synes at idéen lyder spændende vil vi meget gerne høre fra dig! i skal være meget velkomne til at kontake os i en PM for mere info

Med venlig hilsen

Mick Villadsen

Morten Frederiksen

Kevin Antoniussen

Keepon

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Jeg har ingen shop men vil bare sige, at det er en god idé. Er det således tænkt, at man kan angive en pris og få en SMS eller mail, når prisen dykker eller stiger? Det kunne være cool. Meget brugbart, hvis jeg f. eks. havde besluttet mig for om et par måneder at købe et nyt fjernsyn. Så kunne jeg allerede nu beslutte mig for modellen, registrere det hos Jer og så slå til på det rette tidspunkt.

Held og lykke med ideen.

Michael

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Booker gaven?  vil det sige at man får en forkøbsret.

 

Tror ikke jeg helt har forstået konceptet..

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i 2

 

konceptet går ud på at man kan booke den gave man ønsker f.eks. et halvt år før modtageren skal have gaven, derved undgår man at skulle huske på dagen i længere tid, så vil den gave man har booket blive leveret ca. en uge før datoen man har valgt :)

 

håber det hjalp på forståelsen.

 

Mick Villadsen

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm - personligt er jeg ikke så vild med den idé..

Derimod hvis i nu lavede noget med forkøbsret, kunne det være smarl.

Good luck;=)

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick,

Fed idé, jeg vil gerne sponsorere SMS-gatewayen til jer.. Kontakt mig for nærmere information: sh@neohost.dk

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har modtaget en mail Søren :)

Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick. 

Lyder spændende med jeres YE projekt. Jeg kan sagtens se ideen med det, men tror aldrig selv jeg ville bruge det. Jeg mangler lidt at jeres produkt er uundværligt. Har i kigget på hele det her "groupon" - koncept? Hvis i nu kunne koble det til jeres koncept, og måske mixe de to ideer. Sådan så man kunne bestille en gave til en fordelagtig pris, og samtidigt få den leveret lige den dag man havde brug for den. - Det var bare en tanke.. Men alt i alt tror jeg i mangler noget mere unikt. 

 

- Kenneth

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tak for dit syn på vores projekt, det er altid rart med nye øjne på tingene!

vi vil da helt sikkert blive ved med at lede efter det, der kan gøre lige netop vores idé til noget man ikke kan undvære.

 

/Mick

Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick. 

I skal da hvertfald have et held og lykke med på vejen, og håber da i får succes med ideen. 

- Kenneth

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)