Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :


Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flottere design end før Smile

Kunne der ikke komme tekstfarve til links øverste og især nederste længere væk fra baggrundsfarven for det går længere tid at læse det når links farven er så tæt på baggrundsfarven.

Kontakt siden er svær at finde, det mener jeg er den vigtigste side vis ønsker kontakt med kunder, lige den øverste i menuen.

Lidt mere info på kontakt siden telefon nummer og CVR. Nummer, kontakt tid bedste.

Mere om dig kan intet finde om dig på siden lavet før mv. af webmaster relateret ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Michael!

 

Er der ellers andre?


Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre ja.

Helt enig med farven til links er for mørk, specielt i bunden, også bryder jeg mig ikke meget om den blå farve til tags, her jeg en gråtonet ville være mere passende.

Ellers ser det rigtigt godt ud nu.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten oppe i toppen er svær at læse. Den ændre ikke farve når musen bliver kørt over, hvilket gør jeg skal rykke tættere på skærmen.

Desuden er referencen ikke en god reference, når der fejl 404 på flere links :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner et lidt mere klart budskab om hvad du kan og hvad du tilbyder. Det står kun en sætning på forsiden, men som køber vil man gerne vide endnu mere, blandt andet om hvad dine kompetencer og erfaringer er. Og ikke mindst dine priser.

Jeg synes desuden det er en god ide at få tilføjet en mail-adresse som minimum til kontakt-siden, men ellers er jeg enig med Mikael omkring dette.

Jeg ved godt det er meningen at forsiden skal vise dine referencer, men lige pt. hvor der kun er en hjemmeside virker det lidt underlidt at man kan bladre frem og tilbage når der vises det samme.

Håber du kan bruge min feedback!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)