Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg min troværdighed?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opbygge mit firma lfweb.dk, og er allerede igang med en opgave for en "stor" kunde! :-)

Jeg ved der mangler et design på min hjemmeside, og mine forretningsbetingelser er under udarbejdelse! Men hvad kan jeg gøre for at øge troværdigheden af min hjemmeside? Alle gode forslag er velkomne! 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det spørgsmål er relevant før du er kommet længere med dit site. Du kan ikke forvente en fyldestgørende vurdering ud fra et site der ikke har 'design'.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

flot design med logo gode farver og grafik og rigtigt gennemtænkt side , der fortæller hvad du laver

Din side er et standard design helt vejen igennem uden noget liv på siden der intet siger hvad du kan lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig paa dit eget billede som du har paa amino. Det er trovaerdigt. 

Lav din side saa den afspejler det billede. 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Kig paa dit eget billede som du har paa amino. Det er trovaerdigt. 

Lav din side saa den afspejler det billede. 

 

Tak! :-)

Ja det vil jeg prøve.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Jeg er ved at opbygge mit firma lfweb.dk, og er allerede igang med en opgave for en "stor" kunde! :-)

Jeg ved der mangler et design på min hjemmeside, og mine forretningsbetingelser er under udarbejdelse! Men hvad kan jeg gøre for at øge troværdigheden af min hjemmeside? Alle gode forslag er velkomne! 

Få evt. nogle referencer. Når man har med hosting at gøre, så vil kunderne også gerne være sikre på at man er der imorgen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt at referencer er vigtige. Jeg er også igang med en større opgave, men jeg vil ikke give links til den før den er klar. Min kunde er i fuld gang med at fylde tekst på deres nye hjemmeside! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er dejligt at høre at du har fået en stor kunde og at du i denne tid er ved at starte op. Vi er vel lidt konkurrerende på nogle områder så jeg ved lidt hvad der skal til, så derfor får du lige mit bud.

Hvis du vil sælge cms, design m.m., så skal din side se ud som du også har total styr på det. Hele oplevelsen og det indtryk som du skal skabe hos dine kommende kunder skal have et niveau der i det mindste for dine kunder til at tænke, at du kan håndtere deres projekt og levere varen til punkt og prikke og i præcis den kvalitet de efterspørger.

Her vil jeg mene at du godt kunne skrue en smule op for den visuelle præsentation af cases, ydelser, kunder osv..  F.eks. kig evt. på vores side, her har vi indsat nogle logoer på vores kundeside, indsat nogle skærmbilleder på vores referencer, og på nogle har vi vist komplette designs. Vi er langt fra færdige, men jeg håber du forstår hvad jeg mener :)

Faktisk da vi startede i sin tid, havde vi faktisk kun 1 side med skærmbilleder af samtlige referencer og det fungere super fedt, kunderne var ikke det mindste i tvivl om at vi var rigtig gode til at designe og udvikle e-handelsløsninger.

Så mit råd er: skru lidt ned for de der lidt kedelige standard rammer og begynd i at visuallere det "guld" og den værdi du kan og har leveret for kunder.

Håber det kan bruges, held og lykke med virksomheden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Tak for dine gode råd! Nu har jeg lagt et skærmdump af en reference på min side. Jeg er godt klar over at der er meget at komme efter på min grafiske udfomning, men nu er jeg jo heller ikke selv grafikker, så hvis jeg selv skulle lave det, blev det ikke værd at se på! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)