Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udstykning af grund

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen. jeg vidste egentlig ikke hvor jeg skulle henvende mig med mit spørgsmål, men der plejer altid at sidde en flink amino-debattør eller 2 som ved noget om lovgivning herinde, så jeg prøver engang :-)

sagen er den, at jeg ejer et hus, med en god stor grund til i odense. jeg fik den gode idé at jeg ville udstykke og bygge et hus mere, og sælge et af dem.

kommunen syns dog ikke at det er en god idé og har fået afslag. både fordi grunden kun er 1246 m2, og den skal være 1400 m2 for at kunne udstykke (uden dispensation som også blev afslået)

desuden har jeg en lokalplan imod mig, hvor et af punkterne hedder "grundende må ikke udstykkes yderligere"

men når jeg ser på matrikel tegningerne i området, så er det mig uforstågeligt at de kan nægte mig det, da min grund egentlig er lidt malplaceret i et villa kvarter med små grunde.

mit egentlige spørgmsål er: hvad har jeg af muligheder? må jeg bygge et hus mere på grunden uden at udstykke og blot leje det ud? eller kan jeg på nogen måde få det udstykket?

hvis i ikke kan hjælpe mig med spørgsmålet må i gerne henvise mig til en advokat eller lign. der kan hjælpe mig.

- har vedhæftet et billede af min og omkring liggende matrikler. det er min grund der hedder 11lx

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

bonus info:

utroligt nok ligger der faktisk et dobbelthus på den matrikkel (11ti) der har knappenålen på, på billedet.

de kunne dog ikke hjælpe mig, da jeg spurgte dem om hvordan det kunne lade sig gøre

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)