Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Struktur af flere hjemmesider

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er begyndt at levere en del services.

Jeg sælger VPS'er, sælger webhoteller, laver webdesign og programmering - dertil har jeg så nogle produkter (færdig CMS pakke og lign.).

Indtil nu har jeg bare haft en stor hjemmeside, men det er en stor pærevælling af alle mulige services. Den hjemmeside konverterer overhovedet ikke godt mere.

Samtidig kan mange kunder godt lide at udbyderen er dedikeret til kun at lave det de laver. Fx hosting og intet andet, hvis ikke specifikt webhosting og intet andet.

 

Hvordan skal jeg opdele det?

Jeg har tænkt på et par ting:

1. Lave nogle undersider til min hjemmeside (hosting.mydomain.com eller mydomainhosting.com), og så på mydomain.com have 4 store knapper med hhv. de services jeg tilbyder, som så fører kunden til de pågældende sider.

2. Lave nogle af mine services under et andet firmanavn (fx myhosting.com). Dog risikerer dette vel at skabe forvirring, når kunden bliver faktureret af min registrerede virksomhed (mydomain.com) og ikke myhosting.com, som de ellers troede de handlede med?

3. Registrere et til flere nye firma, for så at have et andet firmanavn og kunne adskille totalt. Kan dog forestille mig der bliver skattemæssigt bøvl og mere arbejde med regnskab?

 

Jeg søger gode råd og bliver super glad hvis du har dem ! :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)