Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmafon? WTF ..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Jeg er helt enig! Desvære kommer den besked ikke fra systemer vi har kontrol over i dag og bl.a. derfor kommer vi til hurtigst muligt at skifte hele vores infrastruktur ud så vi dermed får langt bedre kontrol over hele processen. Det er utroligt frustrerende, men vi arbejder så hurtigt vi kan på at udbedre dette.

I kunne nok have ønsket jer en bedre udgang på året, men håber det hele flasker sig for jer og I fortsætter successen Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Niklas:

Jeg er helt enig! Desvære kommer den besked ikke fra systemer vi har kontrol over i dag og bl.a. derfor kommer vi til hurtigst muligt at skifte hele vores infrastruktur ud så vi dermed får langt bedre kontrol over hele processen. Det er utroligt frustrerende, men vi arbejder så hurtigt vi kan på at udbedre dette.

 

I kunne nok have ønsket jer en bedre udgang på året, men håber det hele flasker sig for jer og I fortsætter successen Smile

Hvis vi kigger ud over dette så har vi fået en fantastisk udgang på året! Pr 2/1 starter 3-4 nye til at forbedre vores eksisterende platform og udbygge den med nye tiltag mv. bl.a. så vi kan undgå episoder som den i går.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Hvis vi kigger ud over dette så har vi fået en fantastisk udgang på året! Pr 2/1 starter 3-4 nye til at forbedre vores eksisterende platform og udbygge den med nye tiltag mv. bl.a. så vi kan undgå episoder som den i går.

Altid fedt at høre når der skabes en succes, der har været en del gode historier i løbet af året, og for mit eget vedkommende bliver 2011 også et kraftigt vendepunkt med det forarbejde der er gjort i 2010.

Husk at skrive igen når I har fået styr på tingene Smile

Køb ren argan olie her

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt med Firmafon systemet i et års tid. Udover de to nedbrud, har jeg intet at udsætte på systemet. Det gør vores hverdag meget nem! Måske det lige er en tand for høje minutpriser, men lad det være en anden sag.

Et teknisk nedbrud hvor vores telefon er utilgængelig i meget korte perioder, kan man til nød acceptere. Men en besked om manglende betaling, er over grænsen, og da i særdeleshed når der er ikke noget udestående. Det er i særdeleshed problematisk, fordi vi primært handler med forudbetalte ydelser, og jeg i dette tilfælde opdagede nedbrudet ved at en fast storkunde henvendte sig til mig på mail, for at høre om vi var stukket af med pengekassen. Hvordan de interne forhold er imellem Firmafon, Amazone eller tilsvarende er, kender jeg ikke og interessere mig ikke - og det er vel i sidste ende en opgave for Firmafon at sætte trumf på over for underleverandør i forhold til f.eks. fejlmeddelelsen.

Well, jeg har fået et godt fyldestgørende svar på mail fra Nicklas, og har umiddelbart tillid til at fortsætte med systemet, omend vi vil høje godt øje med det. Det bliver spændende hvad de nye tiltag bibringer.

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)