Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skulle du have for en seo tekst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et projekt som jeg skal i gang med engang inden for nærmere fremtid, men min force ligger i at lave systemet, ikke blot grafisk - men os opbygnings samt seo mæssigt, så overvejer jeg om det kan betale sig at få en studerende eller lign til at skrive nogen tekster..

Nogen der har en idé om hvad sådan noget ville koste?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget tekst du skal have skrevet er ret essentielt? :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på min profil. Der kan du læse lidt om hvilke seo tekster jeg kan tilbyde, og hvad jeg tager for dem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drupal

Priserne ligger vist fra 75,- pr. artikel og opefter. Det er både studerende og firmaer med skribenter i indien og østen, der kommer derned i pris. Kvaliteten ved jeg ikke, men lad din mavefornemmelse guide dig, da det er et marked med både meget seriøse og knap så seriøse aktører.

Michael

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, så er det ikke ligegyldigt om det er en 300, 400 eller 500 ords tekst, du skal have lavet. Feks kan du sagtens lavet en god tekst for 5 dollars lavet af en inder , hvorimod er det på dansk, må du regne med noget mere.. 2-300 kr

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

...og det kommer også an på, hvor meget info du selv kommer med eller om man skal undersøge markedet for at skrive en fornuftig tekst.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)