Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HuskRabatten.dk - Har I forslag til forbedringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens ;)

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer, som har forslag til, hvordan jeg kan gøre HuskRabatten.dk bedre for de besøgende samt for de virksomheder, der indsender rabatkoder. 

Altså nye funktioner mv. 

Jeg er ved at lave en plan for den næste tid, hvor bl.a. Facebook integrering indgår, så virksomhederne kan få flere fans ved at være på siden.

I den næste tid vil jeg ringe rundt til forskellige webshops og opfordre dem til at joine siden. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

udmærket ide Smile

kunne der ikke komme funktion i sammenligner rabatter med alle shops derved kan se alle rabatter når der kommer fra samme branche, lige nu kun fra en branchen , derved kan jeg ikke vide om det er en rabat set i forhold de andre i branchen , for jeg vil så gerne købe det billigste, og ønsker det mest brugbar redskab, til at finde den billiste pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

 

Det er en fed side (PremiumPress er lækkert)

 

Jeg har ikke så meget at sige andet end at jeg selv sidder med et DirectoryPress og ville høre om jeg kunne få lidt hints fra dig?

 

Håber firmaerne tager godt i mod dig :)

 

Hilsen

Steffen

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steff

Mange tak ;) Det er et herligt system.

Jeg har ingen erfaring med directory press, men du er velkommen til at sende mig en PM. Det kan jo være at jeg har svaret alligevel ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)