Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk quality control firma - er de til at stole på?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

 

Er der nogen af jer der kender til dette konsulent firma i Yiwu, Kina?  

Ejet International Trade Development Co.,LTD

Jeg overvejer om jeg skal bruge dem til kvalitets kontrol af nogle varer jeg importerer fra Yiwu, da de har en fornuftig pris. - Men jeg har jo ikke en chance for at vide om det er et reelt firma, der ikke bare modtager penge under bordet af diverse fabrikker. Jeg har ikke kunne finde noget dårlig omtale om dem på nettet, men heller ikke positiv omtale. De skriver at de har eksisteret siden 2004, men kan jeg stole på det?

Er der nogen der har hørt om det, eller har forbindelser i Yiwu?

 

TakSmile

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det nævnte firma kender jeg ikke. Til gengæld har jeg hørt godt om asiainspection.com fra en meget pålidelig kilde.

Michael

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Huhu,

Evt. prøv at Spørge Ambassade/Konsulatet i Kina om de kender dem eller hvem de kan anbefale til den slags.

Hvis du ikke stiller 1000 spørgsmål, er der som regel ikke nogen afregning for ting de kan svare hurtigt på, selvom jeg ikke kan svare for alle Ambassader/Konsulater

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Indkøberen/Fokus: Jo, jeg har også hørt godt om dem, men de er lige lidt dyre i forhold til hvad jeg skal give for det hos EJET. Men hvis jeg skal købe ind for større summer, så er det mere relevant at bruge dem. - Tak:)

@Exportinnovation: Ok, altså den danske ambassade i Kina? Eller?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, find det nærmeste Konsulat med en Handelsafdeling og skriv til dem...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg ikke det danske general konsulat i shanghai (Yiwu ligger i deres distrikt) kan give en god reference hvis du ikke selv kan finde noget på nettet. Og tror heller ikke ambassaden i Beijing kan hjælpe der.

Men bed da QC selskabet om en europæisk, evt skandinavisk reference du kan ringe til. Hvis de har ydet en god service til en europæisk virksomhed tidligere burde det være en smal sag, og hvis de nægter at gove dig en sådan er det nok en god indikation på om du skal bruge dem eller ej :) .. (og hvis du allerede handler i Yiwu ved du jo hvor meget skrammel der findes i den by, så rigtig god ide med en super prof 3 parts QC der)

Held og lykke.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)