Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må seo koste?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det er jo nok sværere at holde fast, end lige komme op og kikke - Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Hvis jeg skulle give dig det resultat på ren performance baseret afregning ville det være fair at du betalte for i hvert fald 12 måneders marketing værdi - svarende til 4,8 millioner. Så det ville i givet fald være min pris.

host host Mikkel - det er jo komplet sindsygt... :·) Vil det så sige at man kan begynde at regne sine topplaceringer ud og lægge til, hvis man vil sælge sin shop? For så må et enkelt søgeord som eks »børnetøj« jo være en hel del værd. Er der nogen der vil købe det? For så laver jeg da lige en fluks lille udregning :·)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Mikael christiansen:
Dem mindre links end dig har mere tekst på side og på forsiden

Umiddelbart syntes jeg da, at jeg har mest tekst på forsiden - det ligger dog i bunden, er det måske en fejl?

De har God intern links struktur med anker teksten smykker derved  kombinere værdien af  teksten bedre, huske det skal gå igen til en underside om smykker dette gør nummer 1 bedre, og har flere gange forskellige titler og har mere smykker i titler i deres billeder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

host host Mikkel - det er jo komplet sindsygt... :·) Vil det så sige at man kan begynde at regne sine topplaceringer ud og lægge til, hvis man vil sælge sin shop? For så må et enkelt søgeord som eks »børnetøj« jo være en hel del værd. Er der nogen der vil købe det? For så laver jeg da lige en fluks lille udregning :·)

Nej, det er skam på ingen måde sindsygt. Du snakker om at sælge din shop - men det er slet ikke det som denne tråd handler om.

Den handler om en der gerne vil have en top-placering på et keyword, som sikkert kan give 50.000 relevante besøg pr. måned, og som normalt vil koste i omegnen af 10 kr. pr. klik. Hvis han vil have en fast pris for dette er det på ingen måde underligt at kræve blot 12 måneders værdi - specielt set i lyset af, at han sikkert vil ligge højt meget længe efter, samt at han også som en direkte følge vil få top-placeringer på mange andre keywords.

Regnestykket understreger, at det sog regel vil ende med at blivere en dyrere løsning at kræve at der kun betales for resultater, frem for at betale håndværkeren det som han skal have for de timer han bruger på en opgave.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har da ligget stabilt på en 5 plads de sidste par dage, og må sige at besøg er steget kraftigt. Big Smile

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, godt at se at seo arbejdet virker Big Smile

Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og leste lidt her på forumet. Jeg bor nemlig i Sverige, men har været meget i Danmark. Så stavelsen kan være lidt dårlig. Jeg arbejder i Sverige med SEO for en af de største mediebureauer, jeg vil gerne give min syn på sagen. I sverige har vi ett system der man kun betaler når man ligger på førstesiden af  google. Jeg så att du ik hade fået noet pris, jeg tog mig lidt tid att kigge hvad det sku koste : 151 lr per dag,når du ligger på førstesiden, så hvis du ligger der en måned og vi siger den har 30 dage, sku det koste dig 151*30=4530 for smykker.

Vi hjelper firmer både i sverige , norge og danmark. Men synes det ku vere sjovdt att sammenligne  lidt med dem der arbejder med det her i danmark.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager jeg fejl, hvis jeg ligger på en 4 plads nu, på det store ord "smykker" -

Det begyndte da at rykke sammen med denne tråd - hurra for amino

Men der vel også et link som smykker der gør det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Jeg kan ikke give dig en pris på dette, men vil du gerne højere op i resultaterne, kan du jo se på hvad dine konkurrenter gør for at ranke godt.

Se nedenstående:

DA = domain age

PR = Page rank

IC = Pages indexed

BLP = Backlinks Page

BLD = Backlinks domain

(og så lidt andet sjov omkring title, description og url).

Generelt ser det ud til at dine konkurrenter har lavet en del linkbuilding, chanti.dk har også en halv million indexerede sider hvilket må siges at være ret godt. Hvis du ikke mener at du kan slå dine konkurrenter på linkbuilding, så kunne det være at du skal slå dem på onpage faktorer (hvilket desværre nok ikke er helt nok).

Generelt gælder det at det er sværere at slå konkurrenterne på de røde farver, så start evt. med at optimer alt hvad du kan onpage, og lav så en solid linkbuilding indsats. Hvis du er interesseret i professionel linkbuilding, kan du evt. følge med her:

http://www.amino.dk/forums/t/108240.aspx

Sødt lille stykke værktøj, hvad hedder det?

/Lars

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (40 indlæg)