Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Netværk - netttets største bedragere??!!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt forrykt.

Jeg vil også gerne have navnet på virksomheden over PM, så jeg heller ikke ryger i samme fælde den dag jeg selv vil skaffe leads/salg via affiliate netværk.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en PM med navnet på den virksomhed.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Har nogen hørt noget endnu? Jeg skrev en pm umiddelbart kort efter han lavede tråden men har ikke hørt noget?
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen, PM også mig navnet. Det er altid godt at vide hvad og hvem man skal undgå.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Lyder uhyggeligt !!

PM med navnet til mig...tusind tak

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører også meget gerne hvem du havde så skuffende erfaringer med. :-)

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey en vild historie...send meget gerne firma navn i PM . thanks

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv om virksomheden på Trustpilot.dk og send gerne en PM til mig.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Hvis I ikke får navnet på virksomheden at vide, så behøver det vel ikke så meget tankegang om hvad man skal gøre, når man får sådan en gang øregas at vide fra et firma som I kan læse i indlægget.

God weekendSmile

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Hej JPL

Det er ærgerligt med en sådan dårlig oplevelse af et affiliate netværk, og det lyder desværre som at netværket ikke har haft styr på kvaliteten af den trafik der er kommet.

Jeg håber ikke at du betalt pr. klik?

Hvilken type af leads er der tale om?

Du betaler for performance via et affiliate netværk, men den performance som leveres skal selvfølgelig have en ordentlig kvalitet.

Det omtalte netværk må jo kunne se hvor klik/leads kommer fra, og hvilken kvalitetet der er (hvis netværket har styr på kvaliteten af affiliate partnerne).

Det er vigtigt at du gør indsigelse mod den faktura du får og gør opmærksom på hvorfor du ikke vil betale den.

Affiliate marketing er en god, nem, billig og effektiv måde at markedsføre sit website på, og derfor er det surt at læse om din negative oplevelse, for sådan bør det ikke være.

Mvh. Ken

 

Som ken skriver så skal du gøre indsigelser mod regningen, et netværk skal selvfølgelig levere kvalitet og i opstarten er det meget vigtigt at du præcisere hvad du ønsker.

Hvis det er salg, så er det lige til og skal du bare sikre dig at du fjerner dubletter mod andre af dine marketings aktiviteter.

Hvis det er lead, så et det vigtigt at du gør klar hvad det er du ønsker eks kun kvinder - Du skal heler ikke betale for leads som ikke er korrekte - F.eks Anders And som navn

Hvis det er klik, så skal du virkelig passe på for det kan være meget let at snyde med denne form for afregning - Kan ikke anbefale det inden for affiliate marketing.

 

Hvis du giver lidt mere information her eller på PM så vil jeg da gerne se om jeg kan hjælpe dig videre med problemet.

Men Affiliate marketing kan være en rigtigt godt form for marketing og jeg håber da ikke at du har mistet modet.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)