Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lokke flere brugere til og holde dem på siden. alternativ udvidelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med en HHX uddannelse og går i en iværksætterklasse. Jeg skal i den forbindelse lave en virksomhed med alt hvad det indebærer og deltage i en konkurrence med den.

Jeg har altid drømt om egen virksomhed og derfor er dette en god mulighed for dette. Jeg har derfor lavet denne side www.bilforhandlerindex.dk Som er et index over alle bilforhandlere i dk. ydermere er det meningen at bilforhandlerne skal kunne oprette "åbent hus" i kalenderen så folk kan se hvornår de holder åbent hus.

Min lærer synes at min gruppe skulle bruge den som virksomhed til konkurrencen, så jeg fik noget gratis rådgivning samt lidt reklame for siden. men også for at få mulighed for at arbejde nogle timer med den i skolen.

I sidste uge havde vi en iværksætter ude på skolen for at sparre med os, og give feedback på vores arbejde. Hun synes at det var en god ide, men hun synes alligevel at der manglede noget.

min gruppe og jeg har brugt rigtig mange timer på at tænke på udvidelser til siden - vi har tænkt på følgende:

nyheder, forum, prislister, iphone app, udvide med værksteder og synshaller også.

Men hun synes stadigvæk ikke at dette var nok. Vi søger derfor gode ideer fra jer, som kunne lokke flere til og holde dem på siden. Men vigtigst af alt - få dem til at vende tilbage. Det kunne fx være noget man kunne lave i forbindelse med at man var til åbent hus - el. gode råd el. lignende.

Vi ser frem til en masse gode ideer!

OBS OBS - se bort fra designet på siden - det er ikke helt færdigt og skal stadigvæk rettes lidt til. Og der er kun oprettet en enkelt forhandler. Den ligger under vestsjælland - roskilde.

Mvh Tobias, Jesper og Mark.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt ideer jeg kunne komme på , der motivere bilforhandler til ligge mere indhold på siden

Den nyeste opdateret ligger øverste i nyheds siden

Den nyeste opdateret forhandler kommer højeste op også på forhandler listen

Jo længere og bedre beskrivelser bil forhandler jo bedre samlet score har de

står antal billeder forhandler har i sin profil

Nyeste billeder ligger øverste under en billedet del i laver på siden, derved findes flere billeder i google billedet søgning

Husk folk elsker og kigge på gode billeder derved større folk vender tilbage især når de ser der sker noget løbende på siden

Lad forhandler blogge på siden , lad seneste forhandler blog indlæg ligge øverste først

Konkurrencer er gratis for forhandler at ligge på siden du får reklame

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)