Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking fra affiliate site til e-butik uden om netværk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har læst herinde at man skal tage kontakt direkte til den ønskede virksomhed f.eks. i tilfælde af at denne ikke er med i noget affiliate netværk.

Hvordan laver man tracking i den forbindelse, når man ikke får et tracking link serveret af affiliate netværket?

Tak :-)

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale at du taler med kunden om at lave en aftale med ét eller flere affiliate netværk.

Alternativt bruger du/i en 3. parts leverandør som TraceAd Analytics til at opsætte tracking.

Du er velkommen til at kontakte os, så kan vi have tracking klar inden for 10 minutter. Aftalen med kunden skal du selv stå for, vi hjælper kun med tracking.

Mvh

Martin Mollerup

TraceAd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jensbastrup:

Hej

Jeg har læst herinde at man skal tage kontakt direkte til den ønskede virksomhed f.eks. i tilfælde af at denne ikke er med i noget affiliate netværk.

Hvordan laver man tracking i den forbindelse, når man ikke får et tracking link serveret af affiliate netværket?

Tak :-)

Nogen vil nok skrive at du skal bruge Google Analytics, men lad være med det. Jeg har tidligere haft en aftale med et firma om en direkte aftale og de tal Analytics kunne vise passede hovedet ikke med hvad der reelt var solgt for via min side. Du skal huske at ikke alle har javascript slået til. Derfor er det vigtigt at du finder en løsning hvor alle besøgende skal gennem et link og registeres. Fx via tredje part software eller via en hjemmelavet løsning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)