Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt datingsite i København søger støtte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer !

Jeg har netop opstartet et nyt datingsite i København og jeg søger efter nogen, der kunne tænke sig at støtte op omkring siden ved at købe noget annonceplads. Jeg har bannere i størrelsen 140 x 350 pixels og tekst reklamer.

Derudover bruger jeg direct mail annoncering, hvor profilerne modtager annoncørernes budskaber direkte i deres mail indbakke.

Med noget støtte kan jeg lave en god omgang markedsføring for siden, således at mange finder vej til hjemmesiden og bl.a. ser annoncerne.

Der udsendes mails til profilerne en gang om ugen med annoncørernes gode tilbud. Reklamebannere og tekstbannere afvikles ubegrænset antal gange og clicks.

Prisen er 1000,00 kr inklusiv moms pr måned.  

 

Lidt om datingsitet: 

Navnet på siden er København Dating og det er 100 % gratis for alle, der er fyldt 18 år at bruge siden.
Som et af de eneste datingsider i Danmark skal man altså ikke betale for at være med her og der er heller
ikke nogen krav om hvem man er eller hvordan man ser ud. 
 
Jeg har lavet dating sitet som et sted for singlerne i København og omegn.
Formålet og en ligeså stor fordel med denne by-dating er, at der er en forholdsvis kort afstand til dem
man søger kontakt med på hjemmesiden.
 
Kommer man fra en anden by, så er man naturligvis også velkommen til at oprette en profil.
 
Datingsiden indeholder stort set de samme funktioner som hos øvrige udbydere.
Der er forskellige muligheder for at søge efter andre profiler med søgeord, kriterier, område og alder.
 
Derudover kan man skrive til andre profiler, blokere mails og chatte med sit eget profilnavn.
Man kan som profil også uploade billede og videoklip af sig selv.
Du kan besøge siden på denne adresse: Københavndating.dk
Hvis du er interesseret i at støtte mit datingsite er du meget velkommen til at sende mig en PB.
Med venlig hilsen
Michael Jacobsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)