Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en tegner til børnebog der vil gøre det gratis

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tusinde tak vil tjække det ud..

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Hej Jimmy

Du gav op for hurtigt. Der findes en fin side, hvid du bare sletter sidste del af linket, sådan her http://hansenh.dk

Men nu spørger jeg bare (fordi jer er nysgerrig Smile): Hvorfor skulle nogen lave arbejdet for dig gratis? Tror du ikke på projektet?

At blive nævnt i din bog ville ikke være nok for mig. Jeg ville da selv forlange en fast pris, timeløn eller royalties, alt efter om jeg selv troede på sagen.

 

Det er da ikke utænkeligt at der sidder en tegner derude og har behov for lidt flere referencer og så kunne det her måske være vejen frem

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej birte

 

Jeg forstår godt at der er nogen der vil have løn for det. Men jeg som jeg selv gør mange ting gratis og jeg har et foremål med at få lavet den bog og er opsat på at gøre hvad jeg kan. Jeg sitere af mig selv: At lave en lektiefond for børn , hvor større elever hjælper mindre elever hvorpå de vil få et beløb af fonden for at hjælpe elever der hjemme. ved at søge fonden der kan søges et ex antal gange om md af hver enkelt elev der søger hjælp til lektier.  og det er hvad nogle af pengende vil gå til og da jeg ikke selv har så meget ud af en førtidspension vil jeg gøre en lille forskel...

 

Håber det er svar nok for dig :)

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak kristoffer

Jeg vil når jeg når der til undersøge nærmere. tusinde tak for din interesse.

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var da et meget fint svar.

Det er jo en noget anden sag hvis det er til et godt formål af en slags, og pengene ikke "bare" går i forfatterens/idemandens lomme.

Ikke, at der er noget galt med det heller, men det her lyder da som en god ide. Held og lykke med det.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)