Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til unika møbler og lamper til udlandet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg en agent til at sælge mine unika varer i udlandet. Har især kig på England specifikt London, men andre lande har også interesse. Sverige, Norge, Holland og Tyskland.

Mange hilsner
Gitte Lacarriere

WWW.lacarriere.dk

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Jeg synes du skal tage fat i erhvervsservice på Herning Central bibliotek, de har en afdeling der har en masse databaser man kan købe opslag i for små penge. Det kan endda være de har en relevant markedsundersøgelse du kan bruge til at prioritere og planlægge din eksport med.

Tag en snak og vær så klar som muligt over hvem du vil ramme som kunder, så kan de sikkert hjælpe dig med at søge den rigtige agent...

Så er der jo muligheden for at tage fat i handelsafdelingerne på ambassader og konsulater i de pågældende lande, det vil dog typisk være lidt dyrere end den anden løsning.

Ellers er der jo muligheden for at finde danskere bosat i de pågældende lande der vil arbejde med dine varer.

Umiddelbart ville jeg nok vælge en agent der har salg af møbler allerede, Det kan både erhvevsservice og konsulater hjælpe med, få et tilbud fra begge...

Hvis du eller mangler lidt hjælp, så smid mig en PM

Good Luck und viel Erfolg

//

http://www.erhvervsservice.dk/ydelser/eksportinformation

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for det, lyder som et godt sted at starte:o))

 

Mange hilsner

Gitte

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

 

Du kan altid rigne jeg ahr stadig en masse guldkorn fra eksportdagen på Tulip i Randers Wink

 

Knus Annette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)