Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!! juridisk hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Situationen er sådan at min kæreste har meldt sig ind i en danseklub. Som koster 220,- hvert måned.

Nu er det sådan at hun ikke kan komme resten af året og har prøvet at melde sig ud af klubben. Men fik et nej fordi at danselæren mente at min kæreste havde skrevet under på at hun havde meldt sig ind resten af året.

Men som jeg ser, har min kæreste ikke skrevet under på at hun til en hver tid kan melde sig ud? i kan evt. se kontrakten her http://www.artofdance.dk/Tilmelding.pdf . Der står jo intet om at hun ikke må melde sig ud? og at hun er bundet til at betale dette beløb i et år. Det eneste der står er "En tilmelding er gældende for hele sæsonen" er dette nok til at binde min kæreste til at skulle betale 220,- hvert måned i et år, selvom hun kun har været til en lektion?

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jeg tro at der skulle stå bindende i et år, for at hun var bundet op på det i et år!

Men der må være en klog der ved mere.

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke finde svar?

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke den er holdbar. Der er jo slet ingen medlemsbetingelser. Heller ikke for hvad det koster pr mdr.

Man kan læse lidt på hjemmesiden om det, men det er slet ikke klart hvad det er man skriver under på.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har danselæreren sagt til min kæreste at hun kan få rabat på halv pris. Dvs at hun skal betale for et halvt år som hun ikke er der. Det burde da være muligt at melde sig ud! Der står jo slet intet i den kontrakt. Håber der er en ekspert i området som kan hjælpe mig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)