Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulenthjælp ved import fra Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har har for nylig åbnet butik og i den forbindelse importerer jeg en smule udvalgt tøj/smykker fra Kina. Første gang jeg købte hos kinesiske forhandlere brugte jeg ikke konsulenthjælp - da jeg ikke vidste at det var en mulighed. Jeg var heldig og fik mine varer, men jeg har fået øjnene op for hvor galt det kan gå.

Derfor leder jeg nu efter en person der kan være mine øjne i Yiwu City, Zhejiang, i Kina hvor jeg importerer fra.

Er der nogen der kender et firma (helst dansk) der kunne hjælpe mig her?

 

TakSmile

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nystartet

Det kommer lidt an på hvilke produkter du producerer, hvor i Kina det skal laves. I Yiwu er det strømper. Ved andre produkter ville jeg holde mig langt, langt væk fra Yiwu. Jeg kender en del til Yiwu og deres måde at føre forretning på, og det er ikke optimalt for en Europæisk indkøber. De har ikke det der ligner kvalitets kontrol, og når pengene er modtaget, ja så er der ikke mere at komme efter. Deres priser er billige,  men de er for billige hvis du forstår,  det er meget let at komme galt afsted. Deres export marked er hovedsageligt mellemøsten, og de tager hvad som helst bare det er billigt.

I Hvilken produktkategori er det mere præcist du handler?,  så kan jeg give dig et praj om hvor du skal søge hen.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer,

 

Jeg er stadig meget åben overfor hjælp hvis I kender et konsulentfirma i Yiwu, Kina?

 

Smile

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Min kinesiske kæreste har en skolekammerat som har et salgs konsulent firma i  Yiwu, så du kan stole 100% på du ikke bliver snydt.

vi vil gerne hjælpe dig.

Hvis du snakker engelsk kan du skrive direkte til dem, eller kan jeg hjælpe med at koordinere.

Thomas

tsdalby@googlemail.com

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er andre som ønsker at købe varer fra kina, også små lots, kan vi sagtens hjælpe, Jeg har boet 3 år i Kina, og har en masse kontakter.

Min kæreste/kone og jeg har 2 venne par som arbejder i YIWU med export til Europa.

Derudover starter jeg snart en lille fabrik op på Philippinerne, hvor vi vil exportere til Kina, (kina er ved at være et forbrugs land) og til DK hvis der er nogle intersserede. 

Thomas

 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej thomas.

du må meget gerne kontakte mig da jeg rejser til yiwu her 9 oktober.

jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)