Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har min medarbejder STJÅLET?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor Amino'er???

Når man opretter en tråd , for at spørge om noget, så skal der altid følge noget skidt og møg med på vejen... hvorfor ikke blot forholde sig til trådstarters spørgsmål ?, i stedet for altid og hakke ned, eller på anden måde udgyde sin subjektive utilfredshed, med trådstarters syn på sagen, og måde og gøre tingene på - jeg synes efterhånden ikke man ser en tråd uden der er en eller flere der bare lige skal smide et indlæg, som er helt skævt i forhold til topic.

Trådstarter starter typisk en tråd fordi han ikke er helt sikker på hvordan man skal tackle en given sag/situation - så hjælp "ham" dog med det i stedet for alt det andet (og jeg mener dette generelt!!, og ikke blot i denne tråd)

Og hvis man ikke ønsker at gå ind i en konstruktiv diskution, eller svare (hjælpe) trådstarter, så synes jeg faktisk blot man skulle undlade og skrive i en tråd - men det er måske kun min holdning?

Når det så er sagt, så prøvede jeg jo igår (hvis folk ellers gad og læse hele tråden, samt prøve og ligge 2+2 sammen) og fastslå at jeg ingen lagermedarbejder har - reelt så alt hvad der i min Amino profil står, så vil jeg klart kunne afvise at der er nogle medarbejdere der kunne føle sig "udleveret" eller "trådt" på - hvis jeg var så letsindig, så kunne jeg jo ligeså godt bare smide personens navn og adresse ud i tråden - og det er jo bestemt ikke lige det der har været tilfældet her.

Der er kun en person der kender til hvem den pågældende er, og det er sjovt nok mig!

Så næste gang til de personer der stiller spørgsmålstegn ved min måde og gøre tingene på - inden i skriver, så prøv lige og tjekke alt efter, ok - så vil i meget hurtigt finde ud af hvad jeg i grunden mener, og hvorfor der ikke kan være noget moralsk forkert i den måde jeg har startet tråden!

Bendtsen

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Jeg har fulgt tråden og vil ikke give dig et råd, da jeg faktisk syntes der i denne tråd er blevet givet en del gode råd, ja jeg er enig med dig i at der useriøse imellem, men dem springer jeg let over når jeg læser ....

Jeg vil give dig ret i at der tit går hat og briller i en tråd her på Amino, men i denne tråd syntes jeg faktisk du har fået en del vinkler og synspunkter belyst og det er vel netop derfor du opretter en sådan tråd?

Jeg håber du får løst dit problem og op med humøret denne tråd er ikke den værste jeg har set ;)

Forsat dejlig dag...

/allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Du har helt ret - jeg har fået rigtig mange gode råd, og vinkler til hvordan jeg kan "angribe" sagen - så det var som heller ikke kun møntet på denne tråd.

Jeg synes dog også jeg har givet feedback til dem jeg synes der har bidraget med noget, både positivt og negativt - og jeg har som sådan ikke noget imod at folk kommer med kritik, så længe den bare er saglig og konstruktiv, og det synes jeg altså ikke hvert indlæg afspejler, og slet ikke hvis man ser generelt på amino - men det er jo bare min mening, og der er sikkert mange andre der er uenige med mig, og det skal de have lov til selvfølgelig.

Jeg synes dog inden man begynder og hakke ned på andre, om måden man gør tingene på - at man så i det mindste undersøger tingene og sagens sammenhæng, og som minimum læser hele tråden igennem - og det synes jeg ikke alle indlæg bære præg af.

Så for lige og ridse tingene op - jeg har fået gode tilkendegivelser, som jeg vil bruge i min samtale med den pågældende person - og det er jeg rigtig glad for - og tak for det - resten vil jeg bare lade ligge ;)

Go dag til alle.

Bendtsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bendtsen:

Hvorfor Amino'er???

Når man opretter en tråd , for at spørge om noget, så skal der altid følge noget skidt og møg med på vejen... hvorfor ikke blot forholde sig til trådstarters spørgsmål ?, i stedet for altid og hakke ned, eller på anden måde udgyde sin subjektive utilfredshed, med trådstarters syn på sagen, og måde og gøre tingene på - jeg synes efterhånden ikke man ser en tråd uden der er en eller flere der bare lige skal smide et indlæg, som er helt skævt i forhold til topic.

Trådstarter starter typisk en tråd fordi han ikke er helt sikker på hvordan man skal tackle en given sag/situation - så hjælp "ham" dog med det i stedet for alt det andet (og jeg mener dette generelt!!, og ikke blot i denne tråd)

Og hvis man ikke ønsker at gå ind i en konstruktiv diskution, eller svare (hjælpe) trådstarter, så synes jeg faktisk blot man skulle undlade og skrive i en tråd - men det er måske kun min holdning?

Når det så er sagt, så prøvede jeg jo igår (hvis folk ellers gad og læse hele tråden, samt prøve og ligge 2+2 sammen) og fastslå at jeg ingen lagermedarbejder har - reelt så alt hvad der i min Amino profil står, så vil jeg klart kunne afvise at der er nogle medarbejdere der kunne føle sig "udleveret" eller "trådt" på - hvis jeg var så letsindig, så kunne jeg jo ligeså godt bare smide personens navn og adresse ud i tråden - og det er jo bestemt ikke lige det der har været tilfældet her.

Der er kun en person der kender til hvem den pågældende er, og det er sjovt nok mig!

Så næste gang til de personer der stiller spørgsmålstegn ved min måde og gøre tingene på - inden i skriver, så prøv lige og tjekke alt efter, ok - så vil i meget hurtigt finde ud af hvad jeg i grunden mener, og hvorfor der ikke kan være noget moralsk forkert i den måde jeg har startet tråden!

Bendtsen 

Overordnet er jeg enig i dine betragtninger om at en del debatter havner i det rene ingen ting, men lagt fra dem alle.

Ofte er det dog trådstarter selv der sætter præmissen for at en debat havner i noget helt andet end vedkommende ønsker.

Lige i denne tråd tror jeg du burde have formuleret dit spørgsmål anderledes. Du gør ikke synderligt meget ud af at fortælle at det er et hypotetisk spørgsmål, hvilket nok er det der giver bagslag både i denne tråd og måske endda de tråde som du opretter fremover.

Jeg vil nok lige nok lige spørge ind til om du mener det det du skriver i den næste tråd som du opretter og hvor jeg måske kunne finde på at bruge tid på at give mit besyv med.

Jeg tror ofte at vi glemmer at det er et internet forum og vores formuleringer ikke akkompagneres med kropssprog og des lige - vi er helt overladt til at tolke det der skrives...

Måske er det bare mig der har det sådan.

/Søren

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Du har nok ret - jeg kunne godt have gjort mere ud af og gøre situationen til en mere generel betragtning, jeg tænkte blot at skrive en medarbejder titel som ikke findes i en af de virksomheder jeg opererer i ville være nok - det vil jeg tage ad notem.

Jeg har fået de tilbagemeldinger jeg umiddelbart havde brug for at få - tak for alle indspark.

Bendtsen

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør medarbejderen opmærksom på at flaskeregnsskabet skal bruges til at betale jeres julefrokost eller bonusBig Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Jeg er slet ikke ude og tænke fyring på nogen måde, ville blot høre jeres mening til om det ikke reelt var tyveri - det vil jeg så gøre den pågældende medarbejder opmærksom på, og at jeg ikke finder mig i lignende i fremtiden - og så ellers stole på ham indtil andet er bevist. 

hvad så med at du giver medarbejderen en skriftlig advarsel, så står du jo også meget bedre juridisk hvis det skulle komme til en ny sag senere.

Mvh

Ravn   

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)