Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

toldpriser.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

jeg vil hører hvor troværdig toldpriser.dk er med hhv. de procentsats der er sat på hjemmeside?

 

mvh. Johnny

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Hvis du er i tvivl kan du altid brug Told&Skat's hjemmeside: http://vita.toldskat.dk/. Det kræver blot at du kende toldtariffen for din vare. Hvis du ikke kender denne kan du altid ringe til Told&Skat. De er normalt meget hjælpsomme med at finde den rigtige toldtarif (HSkode).

Venlig hilsen

Jesper

 

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak for hjælpen.. det vil jeg prøve så.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tuan:

jeg vil hører hvor troværdig toldpriser.dk er med hhv. de procentsats der er sat på hjemmeside?

Generelt passer de meget godt... Det er en nem og praktisk side at bruge som vejledning!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tuan:

jeg vil hører hvor troværdig toldpriser.dk er med hhv. de procentsats der er sat på hjemmeside?

 

Generelt passer de meget godt... Det er en nem og praktisk side at bruge som vejledning!

For at kunne bestemme den aksakte toldsats skal du kende varen nøjagtige varekode samt oprindelsesland.  Mig bekendt tager holdpriser.dk ikke højde for dette.

Så betragt siden som vejledende.

PS: 

Vær opmærksom på at det kan være meget svært at finde den korrekte varekode for produktet.  Er varekoden bare lidt forkert kan det et helt andet resultat.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

For at kunne bestemme den aksakte toldsats skal du kende varen nøjagtige varekode samt oprindelsesland.  Mig bekendt tager holdpriser.dk ikke højde for dette.

Så betragt siden som vejledende.

PS: 

Vær opmærksom på at det kan være meget svært at finde den korrekte varekode for produktet.  Er varekoden bare lidt forkert kan det et helt andet resultat.

Som jeg skrev så er det en hurtig og nem vejledning... Intet andet!

Der er jo sindsyg mange varekoder, og det er derfor umuligt at lave en overskuelig side, som man hurtigt og nemt kan benytte...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)