Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento shop - Underlige problemer i browsere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et eller andet problem med vores magento shop. Vi bliver ved 3-4 gange om ugen, at få en email eller telefonopkald om at folk ikke kan bestille. Vi launchede for et par måneder siden, og der har løbende været folk, der har haft problemer. Det der er frustrerende/underligt, er at samme styresystem og browser på 2 forskellige computere ikke nødvendigvis vises ens. Man kan altså ikke blot sige, at der er et problem i vista f.eks. Det er både i XP, vista og 7 vi har hørt fra folk, som regel explorer browser.

Min browser f.eks. viser nogle ting anderledes, end min kammerats, når jeg lægger ting i kurven f.eks. Men andre med win7 og explorer jeg har prøvet, vises det som det skal.

Min firma partner var hjemme i Brasilien nogle uger. På hendes viste det sig på samme måde som mange af de opkald vi har fået. Menuen er væk, en kategori er tom, en knap der ikke fungerer osv. Der har også været forskellige problemer i checkout fasen, og bedst som man tror de er løst, viser de sig igen kort tid efter.

Vi har programmør til at kigge løbende på det, men vi bliver bare ved at høre om problemer, så ville høre om nogen kunne have et bud på problemet, eller om der f.ex. kan være bugs i Magento, der kan forårsage den slags?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er Safari..der er muligvis problemer der også, men de jeg har hørt fra har været explorer.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Gentofte
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger så kun Firefox, og der har jeg generelt ikke problemer med Magento shops

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi flyttede fornyligt en magentoshop med samme problemer til vores dedikerede magento hosting setup.

Deres php error log havde disse fejl:

[13-Sep-2010 06:02:47] PHP Fatal error:  Maximum execution time of 15 seconds exceeded in /var/www/xxxxxxxxxxxxx/public_html/lib/Zend/Cache/Backend/File.php on line 949

[03-Sep-2010 06:46:36] PHP Fatal error:  Uncaught exception 'Zend_Db_Adapter_Exception' with message 'SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections' in /var/www/xxxxxxxxxxxxx/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php:144

Hvilket tyder på et overbelastet system.

Efter kunden flyttede var problemerne væk.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 15. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak, vil prøve at se om der kunne være lignende problemer.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Vi har et eller andet problem med vores magento shop. Vi bliver ved 3-4 gange om ugen, at få en email eller telefonopkald om at folk ikke kan bestille. Vi launchede for et par måneder siden, og der har løbende været folk, der har haft problemer. Det der er frustrerende/underligt, er at samme styresystem og browser på 2 forskellige computere ikke nødvendigvis vises ens. Man kan altså ikke blot sige, at der er et problem i vista f.eks. Det er både i XP, vista og 7 vi har hørt fra folk, som regel explorer browser.

Min browser f.eks. viser nogle ting anderledes, end min kammerats, når jeg lægger ting i kurven f.eks. Men andre med win7 og explorer jeg har prøvet, vises det som det skal.

Min firma partner var hjemme i Brasilien nogle uger. På hendes viste det sig på samme måde som mange af de opkald vi har fået. Menuen er væk, en kategori er tom, en knap der ikke fungerer osv. Der har også været forskellige problemer i checkout fasen, og bedst som man tror de er løst, viser de sig igen kort tid efter.

Vi har programmør til at kigge løbende på det, men vi bliver bare ved at høre om problemer, så ville høre om nogen kunne have et bud på problemet, eller om der f.ex. kan være bugs i Magento, der kan forårsage den slags?

Hej Langvang.

Det er typisk templaten som udviser den slags symptomer. Det kunne være interessant at teste noget mere på det så du kunne finde ud af specifikt hvordan fejlen genskabes.

Og når du så ved det, er det nærliggende lige at teste om fejlen skulle være der i default/default templaten også.

Men det kan selvfølgelig godt være lidt svært at komme til bunds i når fejlen ikke kan genskabes uden videre.

 

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)