Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indvandrere tager din saft og kage

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

DF FTW!!!

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør DF ikke for skabe spild mellem danske og ikke dansk befolkning.

Nu som i sikkert kan gætte, så er jeg ikke dansk stamning. Mine familie medlemer har været indlagt sygehuset og Vi tog altid mad hjemmefra til pateienten og andre.

En sygeplejske fortalte mig at hun var meget glad for mørke patienter for deres pårørende altid tog mad hjemmefra og de SELV sørget for passe patiten!

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, nu må det være nok! Hva' fanden bilder de sig ind. Før i tiden havde Danskerne næsten patent på begrebet "hygge", nu har de dérsens kulturberigere stjålet vores hygge og alt det der medfølger som saft, kaffe og kage!!!

Jeg har en løsning! Svinefedt i alt! Derudover! Sæt et stort billede af en fed lyserød gris på køleskabet. Så gad jeg godt nok se den kulturberiger, der ville vove at spise noget som helst fra køleskabet! Big Smile

Næst efter Dolph og Anders "Anden" Matthesen kommer komikergruppen DF på listen over de top tre sjoveste i DK pt. De er sgu' så sjove, specielt ham Pia og de to sorte præstefætre.

 

 

Kommer snart...

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr_Abdul:

Hvad gør DF ikke for skabe spild mellem danske og ikke dansk befolkning.

Nu som i sikkert kan gætte, så er jeg ikke dansk stamning. Mine familie medlemer har været indlagt sygehuset og Vi tog altid mad hjemmefra til pateienten og andre.

En sygeplejske fortalte mig at hun var meget glad for mørke patienter for deres pårørende altid tog mad hjemmefra og de SELV sørget for passe patiten!

 

Så sandt, så sandt. Jeg har aldrig i mit virke som sygeplejerske på hospitaler eller i lægekonsultationer haft anden erfaring, end dén du beskriver. Det bliver bestemt opfattet - både af mine læge- og sygeplejekollegaer - at de mange pårørende/besøg er en vigtig og uvurderlig ressource for en afdeling.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jørgen

God humor på en kold fredag. Smile

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:


Så kan vi lære lidt af dem, den vej, så tror jeg sgu vi alle er blevet bare LIDT rigere. 

Bare rolig, sådan som pengene fosser ud af statskassen går et mange år inden vi bliver millionær på den konto Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er glad for at se, at der er så entydig afstandtagen fra DF's tåbelige udmelding, DF i almindelighed og den fremedfjendske isolationspolitik generelt, som DF i de sidste 10 år er skuppet af sted med at få igennem.

Jeg ved så også, at en stor del af jer her på Amino stemmer på de borgerlige partier der har regeringsmagten i dag og som har accepteret at gennemføre alle de her tåbelige love. Det er jeres stemmer der bliver brugt til det. Hvornår kommer der et oprør fra jer - og alle jeres ligesindede?

Min oplevelse er, at der er sindssygt mange af det jeg vil kalde "anstændige borgerlige" vælgere som jer, der er rigtig godt trætte af DF og særligt deres frygt for alt det fremmede, globaliseringen af alverdens kulturer.

Hvornår forlanger I af de politikere i har stemt på i regeringen skifter kurs, accepterer globaliseringen og at vi bevæger os mod en mere flerkulturelt samfund - og gider at udnytte det i stedet fra at flygte fra det?

Regeringens politik på udlændingeområdet minder i uhyggelig grad om musikbranchen online strategier!

 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hørte en gang en klog mand sige:

"Hvis man lukker alle døre og vinduer helt i, bliver luften hurtig kvalm".

Hej med dig :-)

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De har godt nok været ude med riven her på det sidste lol

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)