Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JOB OPSLAG! Udvikling af webportal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er lidt forbi en almindelig hjemmeside, hvor det er et lækkert design der er tale om. Her er mit udkast til, hvordan du kan holde omkostningerne nede:

1. Slå dig sammen med en teknisk arkitekt, som vil være med på en anpart i virksomheden. Du kan arbejde med forretningsudvikling, content, samarbejdspartnere og salg.

2. Find en designer på Guru.com eller elance.com. Regn med cirka kr. 5.000 til design alene

3. Lav et udbud på Guru.com eller elance.com og så kan du måske få løsningen til kr. 15.000 via et indisk firma (pas på styringen af dem - det bliver benhårdt).

4. Så skal du have content. Hvis det er et dansk projekt, så koster det kassen at få gode skribenter. Du skal have en analyse af, hvad hvilke ord, du vil findes på. Dette projekt koster hurtigt kr. 50.000

5. Så skal du lave samarbejdsaftaler med restauranterne. Provisionsorienterede sælgere starter ved kr. 15.000 per måned plus provision.

6. Din indtjening kan kun komme to steder fra. Reklamer og restauranter. Restauranterne vil ikke betale, før de kan se udbyttet. Brugerne gider ikke være på dit site, når just-eat har så mange restauranter og du ikke har nogen. Derfor er din eneste mulighed, at du forærer medlemsskab til restauranterne gratis i en periode indtil du har trafik og dermed berettiget kan begynde at sælge din ydelse. Fra det punkt vil det være ren cost-benifit for restauranterne: hvad er mit udbytte i forhold til udgift. Reklamer er der ikke mange, der er blevet fede af på internettet, så du kan se frem til en periode, hvor du har lille indtjening, før det begynder at gå fremad.

Det er ikke noget helt lille projekt du vil kaste dig ud i og det kræver en vis pengetank... Men held og lykke.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Du er også velkommen til at kontakte Better-Web.

Specificer dine behov yderligere, og så kommer jeg med et tilbud til dig ;)

Jeg sidder med en idé hvor jeg kommer til at skal bruge en hjemmeside, som skal indeholde ca. samme funktioner som just-eat.dk indeholder.

Hvad www.just-eat.dk indeholder kan man finde ud af ved at besøge hjemmesiden :)

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)