Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding til EgenPKontrol.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Pu-ha! Der er mange ting som du kan gå i gang med!

Jeg ville starte med at lave noget mere godt indhold, fordelt på nogle flere undersider. Design bør du kigge på - det nuværende signalerer ikke seriøsitet, hvilket er nødvendigt hvis du også skal have folk til at linke til dig helt automatisk (flere kunne nok godt finde på at foreslå et firma som jeres, hvis boligforeninger spørger den service som i tilbyder, på et internetforum)

Skriver du til webmastere, vil du også opleve at få mange afslag, grundet den lille mængde information som du har, samt det førstehåndsindtryk som de besøgende bliver mødt af.

/ Emil

Det er nogle rigtig gode råd, du kommer med, Emil.

Jeg ville også begynde med at lave et lidt større site med nogle flere undersider (Hvad fx. med nogle udtalelser fra eksisterende kunder der udtaler sig om hvad de får ud af at have købt din service).

En side, der kan give dig nogle gode links er www.gratisartikler.com.

Dit link til http://www.egenpkontrol.dk/produkter er i øvrigt dødt (Jeg ved ikke om det er fordi du er i gang med at udvide sitet eller blot har glemt et ".htm" eller lign.).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Bjarke. Ja siden er blevet lavet lidt om, siden jeg startede med at linke, men selve linket du har skrevet mangler jo html til sidst, ved ikke det er det der er problemet. For linket virker på selve siden.

Jeg tror der med tiden skal laves en reference/udtalelses side fra kunder, men da konceptet er helt nyt, skal der jo nogle kunder til...

Ved der er en del der har henvendt sig til min kunde omkring det, men de skal jo lige have lidt tid til at afprøve det, før de kan udtale sig :-)

Tusind tak for de gode tips.

Jeg prøver mig frem via de links i har skrevet.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bolhøj:

Tak for info Bjarke. Ja siden er blevet lavet lidt om, siden jeg startede med at linke, men selve linket du har skrevet mangler jo html til sidst, ved ikke det er det der er problemet. For linket virker på selve siden.

Til information ligger det døde link under punktet "Hvordan?" midt på siden. Det er ikke linket i topmenuen.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

arhh, okay, super du lige så det... Får det rettet med det samme... :-) Tak.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)