Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man kræve at kunden er tilmeldt nyhedsbrev ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et spørgsmål angående rabat og nyhedsbreve (ifm webshop)

Kan vi kræve at kunden skal være tilmeldt vores nyhedsbrev for at få rabat ?

 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det ikke - man må ligeledes ikke give rabatter, til gengæld for fx at en kunde skaffer en anden kunde.

Men du kunne jo sende rabatter ud med nyhedsbrevet? ;-) Det er der mange der gør, inkl. mig. Dell gør det også og det kan jeg huske, fordi af netop den grund og den grund alene modtager jeg deres nyhedsbrev.

Fortæl kunden at i ofte sender rabatter ud (mange, men små rabatter evt.) i jeres nyhedsbrev. Hvis du så bruger alle tips og tricks til at skrive nyhedsbreve, så læser kunderne også nyhedsbrevet, frem for bare at kopiere rabatkoden og trykke DEL.

 

Held og lykke :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, tror du, at du får flere tilmeldinger, fordi du tilbyder rabatter igennem nyhedsbrevet?

Hvis du gør, så kommer virkeligheden til at skuffe dig.

Folk tilmelder sig kun, fordi indholdet i nyhedsbrevet giver dem værdi Big Smile

Så tænk kreativt og gør indholdet i nyhedsbrevet interessant og relevant for din målgruppe.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:

Jeg tænker, tror du, at du får flere tilmeldinger, fordi du tilbyder rabatter igennem nyhedsbrevet?

Hvis du gør, så kommer virkeligheden til at skuffe dig.

Folk tilmelder sig kun, fordi indholdet i nyhedsbrevet giver dem værdi Big Smile

Så tænk kreativt og gør indholdet i nyhedsbrevet interessant og relevant for din målgruppe.

Du mener ikke at en bruger/køber af siden finder "rabatter" værdifuldt?

Det mener jeg, og jeg er uenig med din holdning angående det.

At nyhedsbrevet skal være interessant, kreativt og målrettet - det er jeg ganske enig i.

Jeg tror han kunne skaffe flere tilmeldinger til sit nyhedsbrev ved at tilbyde rabatter. Om det er lovligt eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WI, det er helt iorden.

Nu er rabatter ikke den første prioritet for at man køber, men ens behov og preferencer.

Hvis det var sådan, så ville min mailboks brokke sig Angry over alle de nyhedsbreve med rabattilbud jeg havde meldt mig til.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)