Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress og ønsker der er profil side til bruger med egen blog kan dette her lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS er arbejdes med er wordpress

 

Hjemmeside det er på profil og blog undersiden skal ligge på er www.stripdanmark.dk

 

Vi har prøvet at lave så de har rettigheder som bidrag yder, dog bliver rod da de kan skrive på hele hjemmesiden

 

Problem stilling kan ikke få rettet så, lavet hjemmesiden så der kun er adgang til underblog på hjemmesiden til hver stripper, oveni laves en siden med standard informationer der kræves de skrives.

 

Bloggen det de har rettigheder til må de kun se på siden, når de logger ind.

 

Kun se deres egen blog galleri og standard informationerne, som bliver indgangs siden til bloggen

 

Indgangs siden kræver de skriver en masse informationer derved skal der tilføjes en masse felter der kræver de udfylder.

 

Profil billedet stanard

 

Stripper navn

 

Erfaring år som stripper

 

Højde

 

Vægt

 

Øjne farve

 

Område dækker

 

Uniformer

 

Shows typer stripundervisning mv.

 

Grænser i showet

tilbyder Fuld kontakt lap dans

Tilbyder ikke fuld kontakt lap dans

tilbyder Body tequila

 

Godkender vores betingelser til 15 minutter strip.

 

Godkender vores betingelser som Erotisk danser tilbydes nøgen dans plus 30 minutter

 

Kort intro tekst

 

Bookingformularen beholdes nuværende

Mv. der skal være masser af punkter de skal udfylde så de tager stilling til af masser af ting dem der bliver stripper, vil gerne selv kunne udvide med flere punkter, dette kan være det koster nogle udvikling timer, med evt. findes der et plug in der kan rettes til.

 

Profil billedet samme med deres stripper navn, skal de automatisk vises, under hver kategorier vises stripper profilen med billedet og stripper, hvor de har klikket , under kategorier de tilbyder f.eks. mandestripper , tilbyder strip Nordjylland mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal have fat i WordPress MS og lagt Buddypress ovenpå og lavet nogle specialtilretninger.

Det kræver dog en hel del arbejde men fungerer super godt. Vi er i øjeblikket i gang med at lave et større community til en dansk kirke hvor vi bruger WPMS med buddypress ovenpå. Det gør at brugerne kan lave deres egne blogs, diskussionsgrupper, personligt forum, blive venner, sende invitationer ud, få notifikationer når der sker noget de har deltaget i osv. osv. 

For at løse de ting du beskriver tror jeg det er en større omgang end du lige regner med. Det kan være der er andre der har ideer til hvordan det kan løses nemmere, men med WPMS og buddypress spiller det 100%. 

Du kan gå ind på http://wpms.dk/ hvor vi har installeret WPMS bare som en lille demo, det er dog uden buddypress som gør det hele til et community og bruger de funktioner WPMS stiller til rådighed.

WordPress MS

BuddyPress

/Thomas Frost, WebCoders.dk wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder rigtigt godt Smile

Hvor mange timer går det at udvikle ?

prisen betyder da noget med det mest afgørende er det virker og ikke venter et halvt år på det virker

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

lyder rigtigt godt Smile

Hvor mange timer går det at udvikle ?

prisen betyder da noget med det mest afgørende er det virker og ikke venter et halvt år på det virker

Hej Mikael

Jeg er nødt til at tale med dig for at kunne komme med en nærmere pris. Der er nogle ting i forhold til dit første indlæg hvor jeg ikke er helt sikker på hvad du præcis mener.

Hvis du vælger buddypress har vi faktisk lige fået udviklet et lille plug-in hvor oprettede brugere (dvs dine strippere) kan tilmelde sig SMS-liste. Dvs du kan sende SMS ud til alle strippere om informationer der måske vedrører dem alle hvis de er tilmeldt. Men det kan vi jo tale om senere.

Hvis du har skype er du meget velkommen til at tilføje mig på webcoders_dk, som er vores supportbruger til skype.

Ellers er du velkommen til at ringe for en snak i morgen på 36 96 51 36 (9-15).

Vi kan sagtens snakkes ved om aftenen, det kræver bare lige vi laver en aftale så jeg er sikker på jeg er ved computeren.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Takker for en god samtale Smile

Ser ud til mine ønsker kan klares i wordpress Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)