Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning - Hvor meget kan man stole på denne?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Jeg forstår slet ikke hvorfor du tjener så lidt på 100+ besøgende om dagen, jeg tjener det ca. det samme, men har kun 20-50 besøgende om dagen, og jeg bruger udelukkende adsense?

Med venlig hilsen John Bakken

Der er Adsense på siden, og min CTR er på ca. 15% (jeg ved godt man ikke oplyser det normalt, men jeg er jo ret anonym).

Grunden til den lave indtjening er at i sin tid havde jeg ikke have styr på noget som helst, og bare købte domæner, som ifølge Googles keywordtool havde mange søgninger - problemet var bare at CPC'en var ekstremt lave ved nogle af disse.

Men i stedet for at afskrive dem fuldstændigt forsøger jeg så at skabe en højere indtjening - kan dette ikke lade sig gøre, vil jeg sælge eller droppe siden+domænet.

Jeg er dog blevet noget klogere siden og har nogle rigtig "winner-domains" - så at sige :-) Men tak for din interesse Yes

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis bare du sælger 1 bog om året kan det vel betale sig. Jeg regner ikke med der er nogen udgifter forbundet med at lave den ud over tid.

Lav den og accepter eventuelle lave salgstal. Så kan du altid arbejde med konverteringsoptimering for at øge dine salg.

Ja og nej.. For hvis jeg kun sælger 1 bog om året til 50 kroner, men har brugt 20-25 timer på det, så ligger min timeløn på 2-2,5 kroner per time, og det er ikke interessant synes jeg :-)

Især fordi ingen får glæde af bogen overhovedet. Men skulle det gå så galt, kan man jo give den gratis ud, til gengæld for en email - IKKE SPAM - men hvor man fortæller dem at jeg vil sende dem et nyhedsbrev i ny og næ, og de altid kan afmelde sig.

Der er en del muligheder hvis uheldet er ude.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Og for at lave en ordentlig split test, har du selvfølgelig været ude og spørge dine brugere hvad de vil have, og tager så det med som den ene test.

"Spørg aldrig dine kunder om hvad de vil have" er nok det ringeste råd jeg har hørt i dag. At spørge sine kunder og brugere er en af de bedste måder at udvikle sin forretning på.

Altså ikke for at være imod nogen, men jeg er af samme mening angående det med at spørge sine brugere/kunder, da de jo må vide det bedre end nogen.

Så der er jeg ganske enig, og er også grunden til jeg lavede afstemningen til at starte med.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld mig - men hvad f. er egentlig problemet ?

Du nævner skallede 20 timers indsats - ikke 5 mio dkk Smile

Gå dog efter det hvis du tror på det selv !

Splittest og bullshit og hvad ved jeg - kom dog igang - du har jo snart brugt de 20 timer her......

Mht. til brugerundersøgelsen på din side, tror jeg ikke du kan bruge den til noget som helst - det er så let at sige "ja tak" det vil jeg købe - helt uforpligtende.

Go for it - held og lykke

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Ja undskyld mig - men hvad f. er egentlig problemet ?

Du nævner skallede 20 timers indsats - ikke 5 mio dkk Smile

Gå dog efter det hvis du tror på det selv !

Splittest og bullshit og hvad ved jeg - kom dog igang - du har jo snart brugt de 20 timer her......

Mht. til brugerundersøgelsen på din side, tror jeg ikke du kan bruge den til noget som helst - det er så let at sige "ja tak" det vil jeg købe - helt uforpligtende.

Go for it - held og lykke

Cool Det har du ret i og hatten af for det - ja man glemmer nogle gange hvor mange timer man bruger på de her forums :-)

Tak for dit indlæg, jeg tror nu også at jeg får lavet den e-bog nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

"Spørg aldrig dine kunder om hvad de vil have" er nok det ringeste råd jeg har hørt i dag. At spørge sine kunder og brugere er en af de bedste måder at udvikle sin forretning på.

Ja det er den bedste måde at UDVIKLE din forretning på. Det er genialt hvis man gerne vil have inputs til nye tiltag og lign, men når det handler om penge kan man aldrig spørge folk og få et ærligt svar. Der var jo heller ikke en eneste der ville betale 1000 kroner for at blive plus medlem på amino, men alle dem der sagde nej er jo blevet plus aligevel.

Du kan ALDRIG spørge folk om hvad en fornuftig pris er, og du kan ALDRIG spørge folk om de vil betale for noget hvis du laver det. De kender ikke selv svaret, og hvis de gør så lyver de ofte for at få det til den pris de drømmer om, i stedet for den pris de er villige til at betale.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)