Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento front-end redigering af produkter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har her til morgen forsøgt at finde et komponent til Magento, der gør, at man som admin kan redigere produkter direkte fra front-end. Det eneste ordentlige jeg er faldet over er dette:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/AITOC,+Inc./extension/1409/front-end-editor

Mit spørgsmål er så til jer: Findes der ikke en anden udvidelse, der kan ca. det samme og som ikke koster penge? Og hvis jeg så endelig skal betale penge for det, er det så den overstående udvidelse, der er den bedste?

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke andre, men har heller ikke kigget så meget på frontend editing.

Jeg vil dog sige at udvidelsen kun koster 49$ og hvis du skal bruge et par timer på at lede efter et alternativt, har du allerede tabt samme beløb på den tid du har brugt (jeg går udfra at et par timer af din tid er mere værd end 49$), så hvis jeg var dig ville jeg bare købe skidtet og så se om det ikke var noget du kunne bruge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Kender ikke andre, men har heller ikke kigget så meget på frontend editing.

Jeg vil dog sige at udvidelsen kun koster 49$ og hvis du skal bruge et par timer på at lede efter et alternativt, har du allerede tabt samme beløb på den tid du har brugt (jeg går udfra at et par timer af din tid er mere værd end 49$), så hvis jeg var dig ville jeg bare købe skidtet og så se om det ikke var noget du kunne bruge.

Har også tænkt mig at købe det - jeg ville bare lige sikre mig, at der ikke var andre bedre alternativer inden. Det er jo lidt en jungle med alle de udvidelser og så er det altid rart lige at hente lidt inspiration fra folk, der har arbejdet meget med systemet før.

:)

Men tak for dit svar.

 

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg er ikke stødt på gratis extensions som kan det du efterspørger. Har tværtimod kun haft gode erfaringer med Aitoc og deres moduler. Der er 30 dages fuld returret, 6 måneders gratis support og livslang gratis bug-fixing. Det er ihvertfald god sikkerhed for at du bliver tilfreds med det du køber.

Ved ikke om du har set det, men du kan desuden teste modulet her: http://front-end-editor.demo.aitoc.com/admin (admin/a111111)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Munk Christiansen:

Hej Rasmus,

Jeg er ikke stødt på gratis extensions som kan det du efterspørger. Har tværtimod kun haft gode erfaringer med Aitoc og deres moduler. Der er 30 dages fuld returret, 6 måneders gratis support og livslang gratis bug-fixing. Det er ihvertfald god sikkerhed for at du bliver tilfreds med det du køber.

Ved ikke om du har set det, men du kan desuden teste modulet her: http://front-end-editor.demo.aitoc.com/admin (admin/a111111)

Hej Casper

Det var også det modul jeg endte med at købe - og jeg har været meget tilfreds med det indtil videre. 

Tak for dit svar :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)