Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere tilmeldinger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg håber, at I har lyst til kigge lidt på denne side: http://www.bold.dk/fcsavanna

Jeg arbejder i Folkekirkens Nødhjælp og vi har de seneste måneder arbejdet på dette sms-produkt, men vi kunne godt tænke os at gøre denne side mere attraktiv, så endnu flere tilmelder sig. Har du nogle ideer til hvordan, at vi gør det?

DBH. Simon

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kunne vel laves noget via Facebook? Måske kan det få succes?

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Tak for svaret!

Har du noget specielt i tankerne?

Til andre - Har I nogen gode råd til hvordan, at http://www.bold.dk/fcsavanna/ kan blive bedre?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår hvad det går ud på. Jeg aner ikke hvad FC Savanna er og hvorfor jeg skal støtte det.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon...

 

Som tidligere nævn kunne du jo lave en facebook side, og sprede budskabet/reklamere for konceptet derinde...

Ellers skal du finde frem til forskellige forums i forhold til fodbold og fortælle om det derinde...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Jeg kan ligesom fornemme på dit svar, at der bør stå noget mere om selve projektet. Tak for det - for selvfølgelig bør der det. 

Hej Alexander

Helt sikkert Facebook er et godt medie. Vi har en fanside på Facebook: http://facebook.com/fcsavanna, så det prøver vi allerede på. 

Tak skal I have!

DBH SIMon

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Willer:

Hej Niklas

Jeg kan ligesom fornemme på dit svar, at der bør stå noget mere om selve projektet. Tak for det - for selvfølgelig bør der det. 

Der skal stå meget mere, du skal sælge projektet, du skal få folk til at få medlidenhed, se muligheden i hvor fedt det er at få sms'en og samtidig støtte et godt projekt. Folk skal have følelsen af at de ikke kan forlade siden uden at tilmelde sig!

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Tusind tak for feedbacken. Jeg tror du rammer en generel udfordring for nødhjælps organisationer - Vi er for dårlige "sælgere". 

DBH

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)