Mine personlige erfaringer er, at de plejer at hænge sammen med pris og kvalitet... Køber du en konsulent som arbejder fuldtid med SEO, så koster det mere, end at selv læse nogle gratis artikler/bøger. PLUS at du skal påregne dig tid til at sætte dig in i det. Derimod slipper du billigt ved at finde nogle gode artikler. Mit råd til folk er, når du er ved at starte op, så gøre det selv, hvis du ved lidt om det. Når du så ser der sker noget, og du begynder at sælge lidt og forretningen så småt kommer igang, så hyr en professionel.......Det bliver somregel MEGET bedre. Mvh. |
Det er måske en gammel tråd, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om nedenstående andetsteds.
En SEO-artikel er jo kun tekstindholdet på siden, men hvad med Tags?
Jeg mener, de der køber en SEO-artikel har enten ikke evner eller tid til selv at gøre det - men ved de noget om at fx title-tag'en er ret så relevant for Google? Så bør der ikke indgå et lille element af rådgivning? Og bør man ikke forvente at en såkaldt SEO-tekst indeholder tekst til Meta-Title og Description-title?
Mvh
Christian