Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julekalender med konkurrence på iPhoneCafe.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg ved ikke om dette indlæg er postet i den rigtige underkategori?

Men jeg et par spørgsmål, som jeg håber nogle af jer fantastiske iværksætter kan hjælpe mig med!

1. Det er lykkes mig at få en hel del "sponsorer" hos de store online-butikker, der bl.a sælger tilbehør til iPhone. Min konkurrence "iPhone Julekalender 2010" er allerede booket helt op med disse daglige gave gevinster fra dem.

Er der nogle faldgruber ved at lave sådan en harmløs konkurrence der forløber over 24 dage, med én daglig vinder? Vinderen skal ganske enkelt svarer på et spørgsmål vedr. sponsorens webside, og klikke på en ud af 3 svarmuligheder på iPhoneCafe.dk! Til udtrækning bruger jeg en pose med en masse talbrikker i, og vinderen får direkte besked fra iPhoneCafe.dk og modtager gevinsten direkte fra sponsoren med posten.

(Jeg skal måske lige nævne, at disse sponsorer får en lille banner på dagens kalender konkurrence, og link i bunden af alle konkurrence indlæg fra den 1. - 24. december.)

 

2. Er der nogle af jer der har gode og dårlige erfaringer med sådan en konkurrence?

 

Er der nogen af jer der har nogle gode ideer til årets "iPhone Julekalender 2010" på iPhoneCafe.dk, så høre jeg hjertens gerne fra jer - tak!

 

De bedste "for-jul" hilsner,

Bo / admin, iPhoneCafe.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)