Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dine konkurrenter til at rykke ned i google søgning!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

hehe ja okay!! Men jeg var sku mere bekymret for det, som alle og enhver kunne gøre, for at skade din sides placering, helt uden at man kan gøre noget ved det! Jeg ved se´føli godt at folk kan hacke en server og gøre alt muligt derfra på selve siden.

Mvh Omar

Som sagt, er det også muligt at lave negativ seo unden at hacke eller benytte andre ulovlige metoder.

Et godt råd er at man som hjemmesideejer opretholder et godt sikkerhedsniveau, har backup af sine filer + evt. database, samt holder øje med sine statistikfiler, om der sker noget unormalt.

/ Emil

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

omar:

hehe ja okay!! Men jeg var sku mere bekymret for det, som alle og enhver kunne gøre, for at skade din sides placering, helt uden at man kan gøre noget ved det! Jeg ved se´føli godt at folk kan hacke en server og gøre alt muligt derfra på selve siden.

Mvh Omar

  

Som sagt, er det også muligt at lave negativ seo unden at hacke eller benytte andre ulovlige metoder.

Man skal i min verden være langt ude hvis man gider at fokusere på negativ SEO, det er bedre at bruge positive kræfter på sin virksomhed

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)